افتتاح استادیوم ورزشی ۵هزار نفری مراغه بعد از ۲۴سال انتظار

مراغه (پانا) - وزیر ورزش و جوانان درمراسم افتتاح ورزشگاه 5 هزار نفری شهرستان مراغه گفت: این پروژه نقش بسیار موثری از نظر اجتماعی و فرهنگی در شهرستان ایفا می کند.

کد مطلب: ۸۹۱۹۶۸
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح استادیوم ورزشی ۵هزار نفری مراغه بعد از ۲۴سال انتظار

سلطانی فرافزود: بسیاری منتظر بودند تا فجر_چهلم انقلاب را نبینیم. 8سال دفاع مقدس یک افتخار تاریخی برای ملت ما محسوب می شود.در 40 سال گذشته مردم ایران، همواره تحریم ها و فشارهای اقتصادی بسیاری را تحمل کرده اند.

این مقام مسئول گفت: این ملت با تجاربی که به دست آورده از این آزمون نیز سربلند بیرون خواهد آمد. تصمیم گرفتیم فجر 40 سالگی انقلاب را محدود به ایام فجر نکنیم، در صدد هستیم بسیار باشکوه تر از هرسال برگزار کنیم، به گونه ای برنامه ریزی شد که موفق شدیم یک پروژه بزرگ را در این محل افتتاح کنیم.

وی افزود: طبق برنامه ریزی که انجام دادیم، قرار شده در سال آینده بیشترین تعداد پروژه ها به بهره برداری برسد. آذربایجان شرقی دستاوردهای خوبی در زمینه ورزش داشته، انتظار داریم از استان خبر های خوش ورزشی بشنویم.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: تعداد فضاهای ورزشی در چهل سال گذشته در کشور ۱۴ برابر و سرانه فضای ورزشی نیز ۳۲ برابر افزایش یافته است.از اول سال جاری ۹ استادیوم ورزشی در کشور مورد افتتاح قرار گرفته است.

شایان ذکر است ، استادیوم ورزشی ۵هزار نفری مراغه با ۲۷میلیارد تومان اعتبار تکمیل و مورد بهره برداری قرار گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار