مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر : حضوردانش آموزان در تشکل پیشتازان تمرین الفبای زندگی و چگونه زیستن در چارچوب قوانین است

اسلامشهر( پانا) - همایش یک هزارنفری پیشتازان انقلابی آموزش و پرورش اسلامشهر با حضور معاون سواد آموزی ونمایندگان سازمان دانش آموزی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران و مسئولین آموزش و پرورش و ادارات و ارگانهای اسلامشهردر سالن ورزشی نور منطقه برگزار شد.

کد مطلب: ۸۹۱۹۵۱
لینک کوتاه کپی شد
مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر :  حضوردانش آموزان در تشکل پیشتازان  تمرین الفبای زندگی و چگونه زیستن در چارچوب قوانین است

در این همایش حسینعلی بنار، مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر در سخنانی با گرامیداشت ایام چهلمین سال انقلاب اسلامی و یاد و خاطره شهیدان ، دهه فجر امسال را مزین به نام حضرت فاطمه زهرا (س) دانست و ادامه داد: این بانوی بزرگوار پدرش آخرین پیامبر الهی و همسرش اولین امام و فرزندانش هم ائمه مامی باشند که شیفته آنها هستیم.

او گفت : دانش آموزان ما در تمامی صحنه ها تاثیر گذار بودند و با اهدای 36000شهید و برخورداری از درک و شعور سیاسی با پیروی از معلمین فرهیخته در پیروزی انقلاب نیزسهم بسزایی داشتند.

بنار به دانش آموزان توصیه نمود : در تمامی صحنه ها با زندگی سالم و برخورداری از قدرت نقد پذیری حضور داشته وهمدیگر را تحمل کنید و به هم احترام بگذاریدتا بتوانید در آینده ایران اسلامی از نقش بسزایی برخوردار باشید.

مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر در بخش دیگری از سخنان خود شرکت دانش آموزان در تشکل پیشتازان و مانور یاوران انقلاب را تمرین الفبای زندگی و چگونه زیستن در چارچوب قوانین برشمرد.

شهریاری معاون نهضت سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران هم در سخنانی اظهار کرد : دشمنان با ترفندهای گوناگون تلاش کردند چهل سالگی انقلاب اسلامی را نبینیم ولی با ایمان به خداوند متعال ، پیروی از منویات امام راحل و رهبری و وحدت اکنون در بهمن 97 در اوج اقتدار جهانی قرارداریم.

در این همایش یک هزار نفره دانش آموزان و مربیان تشکل پیشتازان سازمان دانش آموزی آموزش و پرورش اسلامشهر به اجرای برنامه های خود از جمله ، حاملان قرآن ، گارد پرچم ، مخابره پیام ، حمل مصدوم ، چادر زنی ، فریادهای شادی و رژه پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار