در گفتوگو با پانا

لیلا حاتمی از چهارمین همکاری با علیرضا رئیسیان می‌گوید

تهران (پانا) – لیلا حاتمی که امسال با فیلمی از علیرضا رئیسیان در جشنواره فیلم فجر حضور دارد از تداوم همکاری میان بازیگر و فیلمساز می‌گوید.

کد مطلب: ۸۹۱۹۴۲
لینک کوتاه کپی شد
لیلا حاتمی از چهارمین همکاری با علیرضا رئیسیان می‌گوید

لیلا حاتمی امسال با فیلم «مردی بدون سایه» ساخته علیرضا رئیسیان در سی‌وهفتمین جشنواره فیلم فجر حضور دارد. حاتمی پیش از این در سه فیلم پیشین رئیسیان به نام‌های «دوران عاشقی»، «چهل سالگی» و «ایستگاه متروک» نقش‌آفرینی کرده است که ادامه این همکاری نشان از شکل‌گیری زبانی مشترک میان این فیلمساز و بازیگر دارد.

حاتمی در گفت‌وگو با خبرنگار پانا درباره چهارمین همکاری خود با رئیسیان می‌گوید: زمانی که بازیگر در فیلمی از یک کارگردان کار می‌کند، بی‌شک پروژه مشترک بعدی به دلیل مفاهمه‌ای که ایجاد می‌شود کمی راحت‌تر خواهد شد؛ چون تجربه نخست همیشه با سخت‌گیری‌هایی توام است.

وی افزود: همکاری با آقای رئیسیان در ادامه پروژه‌های مشترکمان بود و به دلیل همان سابقه همکاری کاری کار را پذیرفتم و داستان فیلم «مردی بدون سایه» هم برایم جذابیت داشت.

این بازیگر که امسال برای اولین‌بار حضور در یک سریال شبکه خانگی به نام «نهنگ آبی» ساخته فریدون جیرانی را با نقشی متفاوت تجربه کرده است، تغییر و تحول در انتخاب نقش‌ها و ژانرها در دوران کاری خود را ناشی از وضعیت ناپایدار فضای سینما می‌داند و می‌گوید: من فکر می‌کنم وقتی شرایط نابسامان می‌شود، برخورد شخص با حرفه‌اش هم متفاوت می‌شود و با حالت پایدار و عادی یکسان نیست. این به‌هم ریختگی همچنین به بی‌معنی شدن خیلی چیزها و بودن در دوره‌ای خاص مربوط می‌شود.

گفتنی است «مردی بدون سایه» سومین فیلم از سه‌گانه آخر رئیسیان است که مانند دو فیلم قبلی وی(چهل سالگی و دوران عاشقی) به روابط عاطفی و عاشقانه می‌پردازد و در کنار لیلا حاتمی بازیگرانی چون علی مصفا، فرهاد اصلانی، امیر آقایی، گوهر خیراندیش، نادر فلاح و به‌آفرید غفاریان در آن حضور دارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار