عبدالرسول کریمی: یکی از دستاوردهای ارزشمند انقلاب حضور مؤثر دانش آموزان در صحنه های مختلف بوده است

تهران (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: دانش آموزان و فرهنگیان شهر تهران حضور پرشکوهی در مراسم راهپیمایی 22 بهمن خواهند داشت و به همه جهانیان ثابت خواهند کرد که پیام انقلاب را به تمامی جهانیان صادر خواهند کرد.

کد مطلب: ۸۹۱۹۲۵
لینک کوتاه کپی شد
عبدالرسول کریمی: یکی از دستاوردهای ارزشمند انقلاب حضور مؤثر دانش آموزان در صحنه های مختلف بوده است

عبدالرسول کریمی معاون پرورشی و فرهنگی شهر تهران از نمایشگاه دستاوردهای 40 ساله انقلاب و مدرسه انقلاب که در محل های کانون شهید رجایی و مدرسه دخترانه متوسطه اول شهید جعفری منطقه 12 برگزار شده بود دیدن کرد.

گفتنی است: در این بازدید که آقای شاه منصوری مدیر منطقه 12 ، کریوند معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه و باستانی رییس سازمان دانش آموزی شهر تهران، وی را همراهی می کردند؛ کریمی اعلام کرد: یکی از دستاوردهای ارزشمند انقلاب حضور مؤثر دانش آموزان در صحنه های مختلف بوده است. پیشرفتهای بسیار خوبی در جامعه داشته ایم که حاصل تلاش همه خدمتگزارانی است که دل در گرو منویات مقام معظم رهبری داشته اند که در خور تقدیر است.

کریمی افزود: دانش آموزان عزیز ما همیشه نشان داده اند که نقش بسیار ارزشمندی در تصمیم گیریها داشته اند و حضور آنها را در عرصه های مختلف بخصوص روایتگری بسیار ارزشمند توصیف کرد. وی از خدمات ارزشمند همکاران در برپایی نمایشگاه نیز قدردانی و تشکر کرد و ابراز امیدواری کرد وجود چنین نمایشگاههایی باعث خواهد شد دانش آموزان بیشتر با ارزشهای انقلاب آشنا شوند و ظرفیتهای انقلاب اسلامی را درک کنند ولی باید مستمر و پایدار باشند چون آموزش باید حرکتی مستمر، پویا و مرتب باشد و باید حتی نمایشگاههای ما مبتنی بر سند تحول بنیادین بوده و تمامی ساحتها را در بر گیرد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهر تهران تصریح کرد: دانش آموزان و فرهنگیان شهر تهران حضور پرشکوهی در مراسم راهپیمایی 22 بهمن خواهند داشت و به همه جهانیان ثابت خواهند کرد که پیام انقلاب را به تمامی جهانیان صادر خواهند کرد.

وی اعلام کرد: در راهپیمایی شکوهمند 22 بهمن غرفه های بسیار مناسبی با برنامه های متنوعی توسط مناطق، اداره شاهد، بازنشستگی، سازمان دانش آموزی، بسیج دانش آموزی، هلال احمر و مدارس فراهم شده است که انشااله کما فی السابق نشان خواهیم داد که انقلاب ما تمام نشدنی است و چهلمین سال انقلاب شکوهمندمان را در میدان آزادی با حفظ ارزشها و هنجارها جشن خواهیم گرفت و اعلام می کنیم به نظام مقدس جمهوری اسلامی، رهبری معظم انقلاب و آرمانهای امام راحل (ره) و دولت خدمتگزار پایبندیم و ارزشها را سرلوحه کار قرار خواهیم داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار