۱۸۶ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان تهران صاحب خانه شدند

تهران (پانا) - مدیر تأمین مسکن کمیته امداد استان تهران گفت در ۱۰ ماه نخست امسال ۱۸۶ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان تهران صاحب خانه شدند.

کد مطلب: ۸۹۱۹۱۳
لینک کوتاه کپی شد
۱۸۶ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان تهران صاحب خانه شدند

به گزارش روابط عمومی کمیته امداد استان تهران، جهانبخش مرادی با بیان اینکه اگر مسکن مددجویان از نظر احداث و بهسازی مناسب باشد بسیاری از مشکلات آنان حل خواهد شد، گفت: یکی از اهداف اساسی و مهم کمیته امداد ارائه خدمات عمرانی، تامین، تعمیر مسکن و سر پناه مناسب برای مددجویان است.

وی به مددجویانی که در ۱۰ ماه نخست امسال صاحب خانه شدند اشاره کرد و افزود: ۱۸۶ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان تهران شامل ۱۷۴ مددجوی ساکن در شهرها و ۱۲ خانوار روستایی صاحب خانه شدند.

مدیر تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان تهران با اشاره به اعتبارات اختصاص یافته برای مسکن مددجویان، بیان کرد: در ۱۰ ماه نخست امسال ۱۱ میلیارد و ۵۳۸ میلیون تومان برای امور مسکن مددجویان شامل خرید، احداث، تعمیرات و بهسازی هزینه شده است.

مرادی ادامه داد: ادارات کمیته امداد بهارستان با تحویل ۲۵، ملارد با ۱۹ و شهریار با ۱۴ واحد مسکونی شهری بیش‌ترین خرید را در شهرستان‌ها به خود اختصاص داده‌اند.

وی افزود: در کلان شهر تهران نیز کمیته امداد ادارات ۱۶ با ۱۰ و مناطق ۱۱ و ۱۵ هرکدام با خرید هفت واحد مسکونی بیش‌ترین خرید را داشته‌اند.

مدیر تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان تهران بیان کرد: علاوه بر واگذاری این واحدها برای هزار و ۶۶۹ واحد مسکونی نیز تعمیرات جزئی و کلی انجام شده است که شهرستان بهارستان با تعمیر ۱۵۸ واحد، ملارد ۱۱۴ و دماوند با تعمیر ۱۰۰ واحد مسکونی بیش‌ترین تعمیرات را انجام داده است.

مرادی گفت: ادارات کمیته امداد مناطق ۱۵ و ۵ در کلان شهر تهران به ترتیب ۳۰ و ۲۴ واحد مسکونی مددجویان را تعمیر کرده‌اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار