پیشتازان ، یاوران انقلاب و رهروان ولایت هستند

مشهد (پانا) - رئیس سازمان دانش اموزی خراسان رضوی با بیان اینکه امیدوارم که هیچ گاه جنگی علیه ایران اتفاق نیفتد گفت : جنگی که ایران ، چندین سال گذشته وارد آن شد دانشگاهی بسیار بزرگ بود که باعث ساخته شدن انسان هایی کامل و پخته برای اداره امور کشور شد .

کد مطلب: ۸۹۱۸۵۳
لینک کوتاه کپی شد
پیشتازان ، یاوران انقلاب و رهروان ولایت هستند

یونسی با بیان اینکه فرصت ها بسیار زود گذر هستند اظهار نمود: پیام من به یکایک دانش اموزان این است که قدر لحظه لحظه زندگی خود را بدانند و روش های 12گانه تشکیلات را در زندگی خود عملی کنند .

یونسی افزود: درحال حاضر فضای مجازی ، بر جامعه ما حاکم میباشد از این رو وظیفه هر انسان ایرانی این است که هر پیامی را که نتوانست با عقل و منطق خود تطبیق دهد ، از انتشار و اشاعه ان پرهیز نماید .

رئیس سازمان دانش اموزی خراسان رضوی خاطر نشان کرد :بسیاری از پیام هایی که امروزه در فضای مجازی منتشر میشود معتبر نمی باشد و منبع موثقی ندارند .

یونسی عنوان نمود: دهه مبارک فجر با ایام فاطمیه مصادف شده است و سازمان های دانش اموزی در سراسر کشور ، همایش یاوران انقلاب را برگزار میکنند ، خراسان رضوی هم در 47 شهرستان ، ناحیه و منطقه ای که دارد این همایش را با هدف ایجاد شور و نشاط و امید به اینده و همچنین افتخار به گذشته بر گزار میکند .

وی تصریح کرد: عضو تشکیلات شدن ، بهترین فرصت برای دانش اموزان است زیرا با عضو شدن در چنین تشکیلات در واقع اجازه ورود و معرفی خود در اجتماع را پیدا میکنند . وقتی دانش اموزی عضو تشکیلات شده و گارد پرچم ، قاری و یا حمل قران را بر عهده می گیرد ، اظهار وجود میکند و اعتماد به نفس خاصی در وی ایجاد میشود که برای اینده اش بسیار مفید خواهد بود .

یونسی در رابطه با مهم ترین پیام امام خمینی نسبت به دانش اموزان ، گفت :تحصیل ، تهذیب و ورزش مهم ترین پیامی است که امام به دانش اموزان انتقال دادند . اگر دانش اموزان ، درس نخوانند نمیتوانند برای جامعه خود مفید باشند ، جامعه ای پیشرفت می کند که انسان هایی باسواد داشته باشد . از طرفی دیگر ، تهذیب ، پاکی ، قداست و پاکدامنی از ویژگی های ضروری یک جامعه اسلامی است . و اما مهم تر از همه این است که عقل سالم در گرو بدن سال می باشد از این رو من به دانش اموزان عزیز کشورم توصیه میکنم که همواره ورزش کنند .

لازم بذکر است که همایش استانی یاوران انقلاب به میزبانی اموزش و پرورش ناحیه یک مشهد برگزار شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار