افتتاح نمایشگاه دستاوردهای مدارس نمونه دولتی در پرتو انقلاب اسلامی در منطقه 16

تهران (پانا) - معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: مدرسه هدفمند در تراز سند با ایجاد رنجیره ای از موقعیت های یادگیری رشددهنده تعالی بخش می تواند موجب شود تا متربی با درک بهتر خود و دیگران قادر باشد موقعیت خود و دیگران را بهبود بخشد و با بهره گیری از برنامه های رسمی و غیر رسمی تجربه های جدید کسب نماید.

کد مطلب: ۸۹۱۸۵۰
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح نمایشگاه دستاوردهای مدارس نمونه دولتی در پرتو انقلاب اسلامی در منطقه 16

همایش و نخستین نمایشگاه دستاوردهای مدارس نمونه دولتی درپرتو انقلاب اسلامی درمنطقه 16 با حضور مسئولان آموزشی و دانش آموزان و همکاران مدارس نمونه دولتی افتتاح شد .

در ابتدای مراسم درّی معاون آموزش متوسطه ، ضمن تبریک ایام مبارک دهه فجر ، تحقق اهداف آموزشی و برپایی چنین نمایشگاه هایی را، در توجه عوامل آموزشی و ارکان مدرسه به ویژگی های مدرسه صالح دانستند و ماموریت مدرسه را جایگزین کردن رویکـرد فرهنگی ـ تربیتی به جای رویکرد آموزشی و یکپارچه سازی تمامی فعالیت های مدرسه در چارچوب ساحت های شش گانه تربیتی برشمردند .

همچنین اضافه کرد :مدرسه هدفمند در تراز سند با ایجاد زنجیره ای از موقعیت های یادگیری رشددهنده تعالی بخش می تواند موجب شود تا متربی با درک بهتر خود و دیگران قادر باشد موقعیت خود و دیگران را بهبود بخشد و با بهره گیری از برنامه های رسمی و غیر رسمی تجربه های جدید کسب نماید.

در ادامه رزاقی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران و جلودارزاده به بیان تلاش ها و همت همکاران در فرایند شکل گیری مدارس نمونه دولتی پرداختند و حیدر زندیه و جلودارزاده به عنوان اولین مدیر مدرسه نمونه دولتی هدف اولیه ایجاد این مدارس را برقراری عدالت اجتماعی هم زمان با ایجاد مدارس غیر انتفاعی دانست .

همچنین میزگردی با حضور فارغ التحصیلان مدارس نمونه دولتی تدارک دیده شده بود که به بیان خاطره و دستاوردهای آموزشی مدارس پرداختند و عوامل موثر در ایجاد انگیزه در دانش آموزان را تشریح کردند، در پایان نمایشگاه و دستاوردهای آموزشی و خلاقانه دانش آموزان افتتاح شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار