رشد 5 برابری مدرسه سازی در چهلمین سال انقلاب در فارس

شیراز (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش فارس از رشد 5 برابری مدرسه سازی در فارس و در پنجمین دهه از انقلاب اسلامی خبر داد و افزود: آموزشگاه خیر ساز درودچی در زمینی به مساحت 2200متر مربع و 1200 متر مربع زیر بنا با اعتباری بالغ بر 2 و نیم میلیارد تومان در ناحیه یک شیراز ساخته می‌شود.

کد مطلب: ۸۹۱۸۰۵
لینک کوتاه کپی شد
رشد 5 برابری مدرسه سازی در چهلمین سال انقلاب در فارس

علی عسکر نجفی در آیین کلنگ زنی یک واحد آموزشی 15کلاسه در ناحیه 1 شیراز ضمن تقدیر از اقدام این خیّر نیک اندیش گفت: امروز در دهه پنجم انقلاب اسلامی در مدرسه سازی چه در بخش دولتی و چه در بخش مشارکت خیّرین ، قدم های بسیار خوبی برداشته شده و حدود 5 برابر در این زمینه رشد داشتیم که این خود رشد خوب و بی نظیری است .

وی با اشاره به اینکه بخش عمده ای از این تحولات در عرصه مدرسه سازی را خیّرین مدرسه ساز رقم زده اند گفت : امروز شاهد کلنگ زنی یک واحد آموزشی دیگر در ناحیه 1 شیراز هستیم که امیدوارم ان شاءاله بتواند بخش قابل توجهی از مشکلات این منطقه را به لحاظ فضای آموزشی مرتفع کند.

نجفی با اشاره به اهمیّت مشارکت خیّرین در مدرسه سازی افزود: شما امروز بسیار قدم بزرگ و سرنوشت سازی را برای ادامه تحصیل دانش آموزان این منطقه برداشتید که برایشان آرزوی موفقیت می کنم .

مدیر کل آموزش و پرورش فارس ضمن تشکر از اقدامات انجام شده توسط اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس فارس گفت: خوشبختانه امروز مسئولان نوسازی مدارس موفق به جذب خیّرین و اتمام پروژه های نیمه تمام زیادی شده اند و کارهای خوب و ماندگار بسیاری را انجام داده اند.

این آموزشگاه خیر ساز درودچی در زمینی به مساحت 2200متر مربع و 1200 متر مربع زیر بنا با 15 کلاس درس ساخته می‌شود و اعتباری بالغ بر 2 و نیم میلیارد تومان و با امکاناتی از جمله موتورخانه ، نمازخانه ، تجهیزات نوین آموزشی و ... ، در مدت 18 ماه توسط خیرمدرسه ساز حاج محمدرضا درودچی ،در خیابان شمس شیراز ساخته می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار