یوسف بهارلو: اعتقاد به خودباوری ضامن استقلال ایران اسلامی است

شهرری (پانا) - معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، تلاش و پشتکار را تنها راه رسیدن به اهداف عالی انسانی دانست.

کد مطلب: ۸۹۱۷۹۶
لینک کوتاه کپی شد
یوسف بهارلو: اعتقاد به خودباوری ضامن استقلال ایران اسلامی است

با حضور مسولان آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران و مسولان شهرستان‌ری مانور یاوران انقلاب پیشتازان سازمان دانش‌آموزی ناحیه‌ دوری در سالن ورزشی فاطمةالزهرا (س) برگزار شد.

یوسف بهارلو معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش با تبریک چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، حضور در جمع دانش‌آموزان پیشتاز را بسیار ارزنده دانست و گفت: یکی از مهمترین عوامل پیروزی انقلاب اسلامی خواست و اراده‌ی ملت برای تغییر نظام سلطه ستم‌شاهی بود که امروز هم شما با همان اراده و خودباوری باید استقلال کشور را حفظ کنید.

بهارلو تلاش و صبر در کارها را برای رسیدن به هدف از جمله عوامل موفقیت عنوان کرد که موجب استقلال ما و عدم وابستگی به دیگران است و افزود: منش‌های دوازده‌گانه پیشتازان همان مهارت‌های اجتماعی است که موجب می‌شود به تربیت اجتماعی برسید و هر کشوری که پیشرفت کرد و موفق شد از مسیر تعلیم و تربیت و دانش بود و آموزش و پرورش به عنوان گسترده‌ترین زمینه توسعه پایدار کشور باید در این زمینه بستر رشد و شکوفایی را برای شما عزیزان ایجاد کند.
او در ادامه به ظرفیت‌های شخصی که خدای متعال به همگان تفضل کرده‌است اشاره کرد و گفت: همه شما عزیزان باید از این موهبت خدادادی که در وجودتان نهفته است استفاده کنید و آن را تبدیل کنید به فرصتهایی در جهت رشد مادی و معنوی زندگی خود و در جهت پیشرفت و استقلال میهن بکار ببندید.

بهارلو تنها راه رسیدن به هدف را تلاش و کوشش دانست و به پیشتازان توصیه کرد که برای رسیدن به هدف منتظر نباشید تا مشکلات برطرف شود تا شما به اهدافتان برسید بلکه باید با پشتکار و تلاش و صبوری، مشکلات را برطرف کرده و به اهداف متعالی خود برسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار