فرماندار ری: خدمات انقلاب در روستاهای ری بی نظیر است

شهرری (پانا) - فرماندار ویژه شهرستان ری خدمات انقلاب در روستاها و مناطق محروم جنوب پایتخت را بی نظیر و غیر قابل قیاس با دوران حکومت پهلوی دانست.

کد مطلب: ۸۹۱۷۹۵
لینک کوتاه کپی شد
فرماندار ری: خدمات انقلاب در روستاهای ری بی نظیر است

هدایت الله جمالی پور در مراسم افتتاحیه طرح‌های عمرانی شهرستان ری گفت: دهه فجر فرصتی برای بیان اقدامات دولت در راستای توسعه، عمران شهری و روستایی به شمار می رود تا مردم با این روند آشنا شوند.
او با بیان اینکه 105 پروژه دهه فجر در شهرستان ری با اعتبار 148 میلیارد تومان به بهره برداری می رسد، تصریح کرد: این پروژه‌ها در حوزه‌های صنعتی، کشاورزی، عمرانی و خدماتی اجرایی شده اند.
جمالی پور عنوان کرد: به برکت انقلاب اسلامی، امروز همه مناطق روستایی کشور از امکانات آب شرب بهداشتی، برق، گاز، مخابرات و بهداشت برخوردارند در حالی که قبل از انقلاب برخی مراکز شهرستانها نیز از این امکانات محروم بودند.
او ادامه داد: در دوران قبل از انقلاب روستاها فاقد امکانات درمانی و بهداشتی بودند، اما امروز در کمتر روستایی شاهد کمبود مزایای بهداشتی و پزشکی هستیم.
فرماندار ری اظهار داشت: با وجود امکانات رفاهی و خدماتی در روستاها، جمعیت این مناطق کاهش یافته که برای رفع این مشکل دولت زمینه ارائه تسهیلات اشتغال پایدار، بیمه روستایی، تسهیلات بلاعوض به روستاییان برای لایروبی قنوات و آبیاری های نوین را فراهم کرده است.
وی گفت: امروز برترین پزشکان در تخصص های مختلف ایرانی هستند، در حالیکه در دوران طاغوت، ملت ایران از هر نظر به کشورهای دیگر وابسته بودند.
جمالی پور با بیان اینکه نباید آب در آسیاب دشمن ریخت، تصریح کرد: برخی ها در لباس دفاع از انقلاب، رفتاری مغایر با هویت کشور و اصل نظام را انجام می دهند و امروزه لجاجت های داخلی برخی مسئولان موجب تفرقه افکنی می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار