سرپرست پرورشی و تربیت بدنی ناحیه ۲ اهواز در حاشیه برگزاری مسابقات کتاب خوانی:

کتاب خوانی انسان را از تباهی محفوظ می دارد

اهواز (پانا) - سرپرست پرورشی و تربیت بدنی ناحیه ۲ اهواز از برگزاری مسابقات کتاب خوانی در مدارس ناحیه همزمان با سراسر استان خبر داد.

کد مطلب: ۸۹۱۷۹۱
لینک کوتاه کپی شد
کتاب خوانی انسان را از تباهی محفوظ می دارد

این مسابقات در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب ، با استقبال شایسته دانش آموزان دختر و پسر ناحیه در کلیه مقاطع تحصیلی روبه شد.

اسکندر ممبینی سرپرست پرورشی و تربیت بدنی ناحیه ۲ اهواز با اشاره به اهمیت کتاب خوانی گفت: کتاب و کتاب خوانی یکی از عوامل مهم رشد فکری و عقلی بشر است که انسان را از تباهی محفوظ می دارد با این شرط که انسان بداند چه کتابی را برای دانش افزایی خود برگزیند. در اهمیت کتاب همین بس که دانش بشری بوسیله ی کتاب از نسلی به نسل دیگر منتقل می گردد، بنابراین انسان محروم از کتاب از جامعه عقب می ماند.

ممبینی با بیان این که کتاب خوانی در پیشرفت تحصیلی و رشد علمی دانش آموزان تاثیر بسزایی دارد خاطر نشان کرد: دانش آموزان عزیز توجه داشته باشند که کتاب بهترین دوست، وفادارترین همراه و صمیمی ترین یار برای تنهایی آن هاست و توصیه بنده به این عزیزان این است که همیشه با این یار وفادار مانوس باشند.


امیر حاتمی مسئول امور تربیتی تصریح کرد: این مسابقات روز سه شنبه ۱۶ بهمن همزمان با سراسر استان راس ساعت ۹ صبح در کلیه مقاطع تحصیلی در مدارس دخترانه و پسرانه برگزار شد.

حاتمی افزود: بالغ بر ۸۰۰۰ دانش آموز دختر و پسر در سطح آموزشگاهی این مسابقات شرکت کرده اند و در پایان نفرات برتر به مرحله ی منطقه ای راه پیدا خواهند کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار