اجرای ویژه برنامه "40 گام سلامتی" در مدارس اصفهان

اصفهان (پانا) - رئیس اداره توسعه فرهنگ سلامت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان از اجرای برنامه "40 گام سلامتی" در مدارس اصفهان خبر داد.

کد مطلب: ۸۹۱۷۵۲
لینک کوتاه کپی شد
اجرای ویژه برنامه "40 گام سلامتی" در مدارس اصفهان

فریناز تولائیان درباره برگزاری این برنامه همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: 40 گام سلامتی برنامه‌ای آموزشی در قالب اجرای تئاتر طنز برای کودکان است که با همکاری اداره‌کل آموزش و پرورش استان بیشتر در مدارس دولتی و مدارس مناطق کم‌برخوردار شهر اصفهان که دسترسی کمتری به برخی امکانات دارند، برگزار می‌شود.

وی با اشاره به آغاز اجرای این برنامه از روز 8 بهمن ماه و در مدارس ناحیه 6 آموزش و پرورش شهر اصفهان افزود: آموزشی‌هایی در زمینه سلامت جسم شامل مبارزه با کم‌تحرکی و تغذیه نامناسب از محورهای برنامه 40 گام سلامتی است.

رئیس اداره توسعه فرهنگ سلامت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان ادامه داد: فاز نخست این برنامه از 8 بهمن آغاز شده و تا 17 بهمن ماه ادامه دارد.

تولائیان با اشاره به برگزاری برنامه 40 گام سلامتی در 40 مدرسه شهر اصفهان اضافه کرد: این برنامه در فاز نخست در 20 مدرسه برگزار می‌شود و پس از ایام فاطمیه، فاز دوم این برنامه در 20 مدرسه دیگر شهر اصفهان اجرا خواهد شد.

رئیس اداره توسعه فرهنگ سلامت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان درباره سایر بخش‌های این برنامه تصریح کرد: به این دلیل که برنامه روی دانش‌آموزان تأثیرگذاری بالایی داشته باشد و زمان زیادی از وقت آموزشی مدارس را هم نگیریم، برنامه 40 گام سلامتی در قالب جشنی کوتاه برای دانش‌آموزان برگزار می‌شود.

تولائیان خاطرنشان کرد: کم‌تحرکی و تغذیه نامناسب باعث شده چاقی در بین دانش‌آموزان اصفهانی افزایش پیدا کند و به همین دلیل اجرای برنامه‌هایی مانند 40 گام سلامتی در مدارس را در دستور کار قرار دادیم که فاز دوم آن در اسفندماه برگزار می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار