جانشین فرمانده سپاه فیروزکوه: دانش آموزان از محور های اساسی انقلاب اسلامی ایران هستند

فیروزکوه (پانا) - ویژه برنامه گرامیداشت چهل سالگی انقلاب اسلامی با حضور جانشین فرمانده سپاه و مسئولین بسیج دانش آموزی دبیرستان دخترانه هفده شهریور فیروزکوه برگزار شد.

کد مطلب: ۸۹۱۶۶۳
لینک کوتاه کپی شد
جانشین فرمانده سپاه فیروزکوه: دانش آموزان از محور های اساسی انقلاب اسلامی ایران هستند

محمد حیدری‌منش، جانشین فرمانده سپاه فیروزکوه در سخنانی ضمن گرامیداشت یاد امام خمینی(ره) و آرزوی طول عمر با برکت برای رهبری و تبریک چهل سالگی انقلاب اسلامی اظهار کرد: دانش آموزان یکی از محور های اساسی انقلاب اسلامی ایران هستند، چهل سالگی انقلاب اسلامی یک جریان برای ایجاد دهه پنجم انقلاب است، جریانی که به نوعی انقلاب را در مسیر تحولش شکوفا می‌کند.

او در ادامه با اشاره به این مسئله که امروزه در همه جا و حتی در رسانه ها به عدد چهل و چهل سالگی انقلاب تاکید می‌شود خاطر نشان کرد: چهل سالگی از منظر باورهای دینی با عنوان اربعین بسیار مورد توجه قرار می‌گیرد و عدد چهل جزء اعداد مقدس محسوب می‌شود و از طرفی به فرمان رهبری این چهل سالگی دوران پختگی و دوران نشاط انقلاب است .

این مقام مسئول بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران جایگاه مردمی بودن و اسلامی بودن داردکه باعث شد انقلاب اسلامی ایران روز به روز دچار تحول شود و هر روز ما انقلابی تر از گذشته می شویم.

حیدری‌منش درخصوص دستاوردهای انقلاب اسلامی درچهار دهه خاطر نشان کرد: از دستاوردهای انقلاب اسلامی می‌توانیم به راهبردی بودن ما می‌توانیم، روحیه انقلابی، اعتماد به جوانان، تبعیت از ولایت و فصل‌الخطاب قرار دادن بیانات رهبری، تحقق آرمان‌ها با مشارکت مردم اشاره کنیم و برای ورود به دهه پنجم انقلاب اسلامی باید بر این دستاوردها و تجربیات چهار دهه انقلاب اسلامی تکیه کنیم.

/خبرنگار: فاطمه شاه حسینی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار