سید مجتبی هاشمی: وظیفه دستگاه تعلیم و تربیت انتقال اهداف انقلاب به شیوه مورد پسند و فهم  دانش‌آموزان است

دماوند (پانا) - معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره کل شهرستانهای استان تهران مانور یاوران انقلاب را فرصتی برای گرامیداشت پیروزی انقلاب و انتقال اهداف ارزشمند آن به  دانش‌آموزان دانست .

کد مطلب: ۸۹۱۶۰۵
لینک کوتاه کپی شد
سید مجتبی هاشمی: وظیفه دستگاه تعلیم و تربیت انتقال اهداف انقلاب به شیوه مورد پسند و  فهم  دانش‌آموزان است

سید مجتبی هاشمی معاون پرورشی و تربیت بدنی شهرستانهای تهران در گفتگو با خبرنگار پانا گفت: امروز در دماوند شاهد مانور یاوران انقلابی بودیم که پیشتازان با استفاده از فعالیت محوری و روش‌های جذاب گروهی و تشکیلاتی، هم یاد انقلاب را گرامی داشتند و هم در جهت ارتقای آگاهی و شناخت سایر دانش‌آموزان گامی برداشتند.
او افزود: نسل جدید آینده‌سازان ایران اسلامی هستند و وظیفه دستگاه تعلیم و تربیت است تا شرایطی فراهم نمایند که این نسل با اهداف و برنامه‌های انقلاب آشنا شوند و هر چقدر شکل کار جذابتر و محتوای آن غنی‌تر باشد بازخورد برنامه ها بیشتر می‌شود.

هاشمی در ادامه از حضور مسیولین ادارات دماوند در مراسم تشکر کرد وگفت: این مهم نشان دهنده تعامل و مدیریت عالی در بین ادارات دماوند است.

معاون پرورشی و تربیت بدنی شهرستانهای تهران تصریح کرد: ما باید ذائقه خود را به دانش‌آموزان نزدیک‌تر کنیم تا بتوانیم مفاهیم متعالی انقلاب را به آنها منتقل کنیم.

/ خبرنگاز:زهرا نجاتی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار