مدیر آموزش و پرورش نیشابور:

توفیقات و افتخارات دانش آموزان نتیجه تلاش معلمان به ویژه آموزگاران کلاس اول ابتدایی است

نیشابور ( پانا ) - دومین کارگاه "راه ماندگار ویژه آموزگاران پایه اول ابتدایی" به همت معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش نیشابور در مرکز آموزشی رفاهی شماره 2 فرهنگیان برگزار شد.

کد مطلب: ۸۹۱۵۸۲
لینک کوتاه کپی شد
توفیقات و افتخارات دانش آموزان نتیجه تلاش معلمان به ویژه آموزگاران کلاس اول ابتدایی است

معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش نیشابور در این کارگاه با تاکید بر رسیدگی به اخلاق، رفتار، نماز و آموزش کیفی دانش آموزان در جمع آموزگاران پایه اول ابتدایی شهرستان، گفت: امروز وظیفه سنگین و حساسی بر عهده شماست و اثرات تربیتی شما در پایه ای که هستید برای سالها در دانش آموزان ماندگار است.

حسین مهرابادی با اشاره به توجه و کمک های بی سابقه به دانش آموزان مناطق و مدارس محروم، افزود: با کمک شما عزیزان اتفاقات بزرگ و قابل ذکری در مجموعه آموزش و پرورش نیشابور رخ داده است و باید توجه داشته باشیم که هرگز نباید این دانش آموزان کوچک که سربازان آینده جامعه هستند را دست کم بگیریم و باید بچه هایی تربیت کنیم که در هر شغل و سمتی که هستند، ادب را تماما رعایت کنند.

وی ادامه داد: در طول سال تحصیلی جاری 26 پروژه جدید ساخته و آماده بهره برداری است، دانش آموزان زیادی در رشته های مختلف ورزشی، فرهنگی، هنری و علمی موفق کسب مقام اول کشور و راهیابی به تیم ملی شده اند و همه اینها نتیجه تلاش های معلمان به ویژه معلمان کلاس اول ابتدایی است.

مدیر آموزش و پرورش نیشابور، مدرسه زندگی، پویایی، نشاط و عدالت آموزشی در مدارس را ضروری دانست و گفت: معصومیت بچه های کلاس اول ابتدایی به حدی است که دعای آنها مستجاب می شود و ما نباید هرگز برای آنها کم کاری کنیم.

خداوند شمارا برای این آزمون سخت و پر پیچ و خم تعلیم و تربیت انتخاب کرده و این فرصت بزرگی است که به مجموعه آموزش و پرورش و دانش آموزان کمک کنید و باید برای رسیدن به این هدف بزرگ و سیاست های تبیین شده بر اساس منویات مقام معظم رهبری و سند تحول بنیادین، در گام اول آرامش خود را حفظ کنید و با دست پر در کلاس درس حضور پیدا کنید.

در پایان این همایش از مدرسان کارگاه راه ماندگار تجلیل به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار