تشکل‌های دانش آموزان موجب تقویت ایده پردازی این قشر می‌شود

ارومیه(پانا) - رییس سازمان دانش آموزی آذربایجان غربی گفت: حضور دانش آموزان در تشکل‌های دانش آموزی در تقویت ایده پردازی دانش آموزی نقش مهمی را ایفا می کند.

کد مطلب: ۸۹۱۵۵۰
لینک کوتاه کپی شد
تشکل‌های دانش آموزان موجب تقویت ایده پردازی این قشر می‌شود

حسین عباس زاده در آیین انتخابات مجامع اعضا و مربیان تشکل پیشتازان سازمان دانش آموزی استان آذربایجان غربی که در سالن اجتماعات معلم برگزار شد به نقش تشکل های دانش آموزی در شکل گیری شخصیت دانش آموزان اشاره کرد و گفت: دانش آموز باوری و دانش آموز محوری از شاخصه های مهم مجموعه پرورشی آموزش و پرورش است و دانش آموزان عضو در تشکل های دانش آموزی با برنامه ریزی خاص در این زمینه حرکت می کنند.

وی افزود: سازمان دانش آموزی چه در بحت تشکیلات وچه در بحث خبرگزاری پانا از پتانسیل های بالایی برخوردار است که وظیفه مربیان و هدف مجموعه سازمان دانش آموزی ارتقاء این پتانسیل ها می باشد.

این مقام مسئول حضور دانش آموزان و فعالیتهای آنان را در جامعه دانش آموزی برای پیشبرد اهداف آنان هدفمند دانست و گفت: مربیان و تمای اعضای سازمان دانش آموزی به عنوان بدنه و پایه های آموزش پرورش و جامعه دانش آموزی وظیفه مهمی دارند و باید به دانش آموزان در سازمان و جامعه دانش آموزی و آرمانهای آنان سمت وسو بدهند.

وی در حضورمربیان و اعضا تشکل پیشتازان و کاندیداهای مجلس دانش آموزی حاظر در انتخابات مجامع اظهار کرد: هدف ما در برگزاری انتخابات مجامع و اعضا و مربیان، برگزاری انتخابات سالم برای کاندیداها در 24 منطقه و نواحی استان می باشد.

رییس سازمان دانش آموزی استان آذربایجان غربی با اشاره به وضعیت فعالیتهای سازمان دانش آموزی در دوره های قبل اضهار کرد:امروز سازمان دانش آموزی آذربایجان غربی برای به ثمر رساندن فعالیتهای دانش آموزان و تربیت قشرخلاق خبرنگار با برگزاری دوره های خبرگزاری پانا در شهرستانها و نواحی و مناطق استان بسترسازی خوبی کرده است. همچنین کسب رتبه های دوم و سوم در اردوی ملی سال 97 نشان از برنامه ریزی دقیق مربیان و اعضای این مجموعه دارد.

حسین عباس زاده اضافه کرد: یکی از برنامه های سازمان دانش آموزی همکاری با ستاد احیای دریاچه ارومیه برای این دریاچه است که این همکاری در قالب برگزاری دوره های آموزشی برای مدرسین همیاران آب ،و برپایی نمایشگاههای عکس و برگزاری مسابقات روزنامه دیواری با عنوان نجات دریاچه ارومیه در بین دانش آموزان 24 منطقه شهرستان و نواحی استان صورت گرفته است.

وی افزود: بهره گیری از برنامه ها و ایده های دانش آموزان در تصمیم گیری و تصمیم سازی موضوعات مختلف سازمان در برنامه ریزی های این نهاد جایگاه مهمی دارد و تقویت این جایگاه مورد هدف ما در سازمان دانش آموزی استان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار