عبدالرسول کریمی : مهمترین ویژگی امام راحل (ره) شخصیت منحصر به فرد ایشان بود

تهران (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: تا می توانیم باید به بیان ظرفیتهای انقلاب بپردازیم و نشست های دانش آموزی داشته باشیم تا آنها بتوانند به بیان اندیشه های خود بپردازندو صبوری و سعه صدر خود را افزایش دهیم.

کد مطلب: ۸۹۱۵۴۸
لینک کوتاه کپی شد
عبدالرسول کریمی : مهمترین ویژگی امام راحل (ره) شخصیت منحصر به فرد ایشان بود

عبدالرسول کریمی معاون پرورشی و فرهنگی که در جمع مدیران منطقه 5 در محل نمایشگاه دستاوردهای انقلاب در باغ فیض برگزار شده بود، ضمن تسلیت ایام شهادت ام ابیها حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر اعلام کرد: مهمترین ویژگی امام راحل (ره) شخصیت منحصر به فرد ایشان بود، وی به بیان خصایص رهبر فقید انقلاب پرداخت و از خود گذشتگی، بصیرت، تفکرو تعقل و ساده زیستی و صداقت با مردم اشاره کرد. هم چنین دلایل موفقیت انقلاب را میل مردم به تغییر، یکپارچگی مردم، مکتب غنی اسلام و مسجد به عنوان یک پایگاه اشاره کرد.

کریمی افزود: بعد از انقلاب توطئه های زیادی به راه انداختند؛ از جمله غائله کردستان، همدان خوزستان، سیستان و بلوچستان و 8 سال دفاع مقدس و ... اما با هوشیاری مردم و حضور مؤثر و منویات مقام معظم رهبری نشان دادند که از انقلاب حمایت همه جانبه ای دارند.

معاون پرورشی و فرهنگی شهر تهران تصریح کرد: تا می توانیم باید به بیان ظرفیتهای انقلاب بپردازیم و نشست های دانش آموزی داشته باشیم تا آنها بتوانند به بیان اندیشه های خود بپردازندو صبوری و سعه صدر خود را افزایش دهیم. وی مهمترین اصل را ارتباط مؤثر با دانش آموزان اعلام کرد و گفت: یکی از دستاوردهای ارزشمند انقلاب موفقیت در حوزه های مختلف پزشکی، زیستی، نانوتکنولوژی، قضایی، نظامی و ... اعلام کرد و رمز ماندگاری را بها دادن به نسل نوجوان اعلام کرد و خودباوری را باید در آنها تقویت کنیم. سپس وی از نمایشگاه منطقه 5 دیدن کردند و از خدمات ارزشمند آنان تشکر کرد.

در ادامه کریمی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهر تهران به منطقه 7 رفته و از نمایشگاه انان بازدید به عمل آورده و تأکید کرد فعالیت های مهارتی و توجه به تولید کالای داخلی که از منویات رهبر معظم انقلاب می باشد باید حمایت همه جانبه گردد و آن را به منصه ظهور برسانیم و بالنده بودن را در نسل نوجوان افزایش دهیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار