دیدار رئیس اداره امور شاهد و ایثارگران اداره کل آموزش و پرورش از خانواده دانش آموز شهید محمد رضا دولت آبادی

تهران (پانا) - رئیس اداره امور شاهد و ایثارگران اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران به نمایندگی ازطرف مدیرکل آموزش و پرورش شهرتهران با مادر دانش آموز شهید محمدرضا دولت آبادی دیدار کرد.

کد مطلب: ۸۹۱۵۴۴
لینک کوتاه کپی شد
دیدار رئیس اداره امور شاهد و ایثارگران اداره کل آموزش و پرورش از خانواده دانش آموز شهید محمد رضا دولت آبادی

در ایام شهادت ام ابیها حضرت فاطمه الزهرا(س)، و در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انفلاب اسلامی، جهان آرا رئیس اداره امور شاهد و ایثارگران اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران به همراه کارشناسان این اداره، به نمایندگی ازطرف مدیرکل آموزش و پرورش شهرتهران با مادر گرامی دانش آموز شهید محمدرضا دولت آبادی دیدار کرد.

دانش آموز شهید محمدرضا دولت آبادی در سال 1344 در یکی از محله های منطقه نظام آباد تهران متولدشد. این شهید معزز پس ازموفقیت در امتحانات سال سوم ریاضی دبیرستان سحاب که 25 نفر از دانش آموز این دبیرستان، در جبهه های نبرد حق علیه باطل به شهادت رسیدند، و ثبت نام در پایه چهارم ریاضی، به منظور دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی برای حضور در مناطق عملیاتی، با ثبت نام در بسیج و گذراندن یک دوره آموزشی مهارت های رزمی به جبهه اعزام شد و در اولین حضورش درعملیات مسلم ابن عقیل و در منطقه عملیاتی سومار به درجه رفیع شهادت نائل شد.

فرازی از وصیت نامه شهید: "اگرچه دنیا زیبا و دوست داشتنی است، دنیا آدم را به طرف خودش می کشد، اما خانه آخرت خیلی از دنیا زیباتر است، اگر مال دنیا را آخر کار باید گذاشت و رفت پس چرا آن را در راه خدا انفاق نکنیم؟ و اگر این بدن های ما ساخته شده است که آخر کار از بین برودپس چرا در راه خدا با شمشیر قطعه قطعه نشود؟"

شهادت فیض بزرگی است که نصیب هرکس نمی شود و تنها اولباءالله هستند که به این فیض نائل می شوند و شهید نزد خدا مقام والا دارد و از همه به خدا نزدیک تر است. رسول اکرم(ص) می فرمایند: "بالا دست هر نیکوکاری، نیکوکار دیگری است، تا آن گاه که در راه خدا شهید شود، که دیگر بالا دست ندارد."

ازپدر، مادر، خواهر، برادرانم و دوستان و آشنایان می خواهم که از مسیر خدا یعنی اسلام و اخلاق و آداب اسلامی یک لحظه دور نشوید و در کارهایتان ریا و خودنمایی و دیگر رذایل اخلاقی را دور کنید و تقوای خدایی داشته باشید و اعمالتان را فقط برای خدا انجام دهید و بس. هیچ گاه از حمایت این رهبر بزرگ، این نایب امام زمان(عج)، این انسان مافوقی که به یاری الله، پوزه تمام جباران را به خاک کشیده است، یعنی اماممان خمینی کبیر، دست برندارید که اگر از خط این انسان بزرگ خارج شوید بدانید که یقیناً خون شهیدان انقلاب و جنگ تحمیلی را پایمال کرده اید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار