آغاز ثبت‌نام متقاضیان جذب هیأت علمی از امروز

تهران (پانا) - ثبت‌نام متقاضیان عضویت در هیات علمی دانشگاه‌ها بر اساس بیستمین فراخوان نیمه‌متمرکز جذب اعضای هیأت علمی (پیمانی و طرح سربازی) دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی از امروز آغاز می‌شود و به مدت دو هفته ادامه دارد.

کد مطلب: ۸۹۱۵۱۸
لینک کوتاه کپی شد
آغاز ثبت‌نام متقاضیان جذب هیأت علمی از امروز

به گزارش روابط عمومی وزارت علوم، بر اساس برنامه زمان‌بندی بیستمین فراخوان نیمه متمرکز جذب اعضای هیأت علمی (پیمانی و طرح سربازی) دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی و پژوهشی کشور مربوط به فراخوان بهمن ۱۳۹۷، دانشگاه‌ها و موسسات آموزشی و پژوهشی از ۱۹ دی ماه به مدت ۸ روز فرصت داشتند نیاز خود را برای جذب هیأت علمی جدید به وزارت علوم اعلام کنند.

پس از اعلام نیاز دانشگاه‌ها به جذب هیأت علمی، مرکز نظارت و ارزیابی آموزش عالی از ۲۹ دی تا ۶ بهمن ماه به مدت ۷ روز فرصت داشتند تا اعلام نیاز و تخصیص ظرفیت دانشگاه‌ها را بررسی کنند و پس از این فرایند نیز دانشگاه‌ها مجدد تا ۱۴ بهمن یعنی به مدت ۷ روز فرصت داشتند ارزیابی مرکز نظارت را بررسی کرده و با درخواست خود تطبیق دهند.

مرکز جذب اعضای هیأت علمی وزارت علوم از امروز ۱۵ تا ۳۰ بهمن ۹۷ فراخوان جذب را اعلام کرده و متقاضیان جذب در این زمان می‌توانند نسبت به ثبت نام اقدام کنند و دانشگاه‌ها از ۴ اسفند ۹۷ تا ۲۰ خرداد ۹۸ فرصت دارند تا به درخواست‌ها رسیدگی کنند.

در نهایت پرونده‌های مربوط به فراخوان بهمن ماه ۹۷ از ۲۱ خرداد تا ۳۱ تیر در هیأت مرکزی جذب وزارت علوم بررسی و نتایج آن اعلام خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار