یادواره شهدای نهضت سوادآموزی آذربایجان شرقی برگزار شد

رئیس بسیج فرهنگیان کشور: پیشرفت زمانی بوده که مسئولین و مردم شرایط را به گونه ای صحیح مهیا کرده اند

تبریز ( پانا ) - یادواره شهدای نهضت سوادآموزی آذربایجان شرقی صبح امروز در مجتمع فرهنگی و هنری الغدیر تبریز برگزار شد که رئیس بسیج فرهنگیان کشور با تاکید بر ارزش والای انقلاب گفت: « هر جا مسئولین و مردم شرایط را به گونه ای صحیح محیا کرده اند آنجا ما موفق بودیم و پیشرفت شایان توجهی داشته ایم. »

کد مطلب: ۸۹۱۵۱۶
لینک کوتاه کپی شد
یادواره شهدای نهضت سوادآموزی آذربایجان شرقی برگزار شد

حسن مرادی در یادواره شهدای نهضت سوادآموزی استان آذربایجان شرقی گفت: « عظمتی که این انقلاب داشته و تاثیراتی که این مهم بر سایر ملتها داشته شایان توجه است. »

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان کشور با بیان انواع دسیسه ها و توطئه هایی که برای براندازی این انقلاب شده است، افزود: « دستاوردهای انقلاب، نیروهایی که انقلاب را به چالش کشیده اند و تاثیر مردم سه منظر کلی در خصوص بررسی این انقلاب مورد توجه است. »

وی تاکید داشت: « به لحاظ هزینه هایی که این انقلاب تولید کرده است نسبت به سایر انقلاب ها کمترین است و بیشتر بعد معنوی و اعتقادی ان مطرح است. »

مرادی یادآور شد: « ایران قبل از انقلاب در تمامی زمینه ها صد در صد وارد کننده بود به طوری که پزشکان هندی و تجهیزات دارویی بهداشت ما را در سیطره خود داشتند اما امروزه در فناوریهای هسته ای، نانو، فناوری موشکی و در دنیا ما جز سرآمدها هستیم و این به برکت همین انقلاب است. »

وی تصریح کرد: « هر جا مسئولین و مردم شرایط را به گونه ای صحیح مهیا کرده اند آنجا ما موفق بودیم و پیشرفت شایان توجهی داشته ایم. »

ما مسئول حفظ فردای فرزندان ایران اسلامی هستیم

جعفر پاشایی نیز در این یادواره با بیان اینکه همه ما مدیون شهدا و امام شهیدان هستیم و راه شهیدان و مسیر حرکتشان پیش پای ماست، گفت: « ایشان کاری کرده اند که امروز عزت و هویت بی بدیلی به ما بخشیده اند. »

مدیر کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی با تاکید بر این مسئله که همه ما مسئولیم و باید مسئولیت پذیر باشیم، گفت: « ما حافظ ساختن فردای ایران اسلامی که تربیت فرزندان این مرز بوم است در دست ماست. »

وی تاکید کرد: « همه ما باید شکر گذار باشیم آنچه که در بهمن 57 به دست آوردیم وزن انقلاب و نظام در مقابل نارسائی ها بسیار بالاست. »

به گفته ی پاشایی: وصیت نامه امام امروز بعنوان چراغ راهنمای ما نشان دهنده طریق درست و مسیر اعتلای ماست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار