جزئیات مجروح شدن ۹ زایر ایرانی در سامرا + اسامی مجروحان

تهران (پانا) - مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت با اشاره به وقوع حادثه تروریستی در نزدیکی سامرا گفت در این حادثه تروریستی ۹ نفر زائر ایرانی و یک کمک کننده عراقی مجروح شدند.

کد مطلب: ۸۹۱۴۷۸
لینک کوتاه کپی شد
جزئیات مجروح شدن ۹ زایر ایرانی در سامرا + اسامی مجروحان

به گزارش روابط عمومی سازمان حج و زیارت، مرتضی آقایی درباره حادثه تروریستی شامگاه گذشته که در عراق و در نزدیکی سامرا اتفاق افتاد، اظهار کرد: اتوبوس حامل زائران در نزدیکی امامزاده سید محمد شهر بلد در نزدیکی سامرا مورد حمله تروریستی و رگبار قرار گرفت. در پی این حادثه تروریستی ۹ نفر از زائران ایرانی و یک کمک راننده عراقی مجروح شدند که حال یک نفر از مجروحان وخیم گزارش شده و سایر مجروحان نیز تحت درمان قرار دارند.

آقایی توضیح داد: ۷ نفر از این زائران به بیمارستان شهر بلد و مابقی به بیمارستان کاظمین منتقل شده‌اند.

مدیر کل عتبات با اشاره به اینکه این گروه از زائران متعلق به شهرستان گرمی و پارس‌آباد مغان استان اردبیل بوده‌اند، گفت: درخواست ما از مشتاقان سفر به عتبات عالیات این است که برای تشرف و ثبت نام به دفاتر مجاز تحت پوشش سازمان حج و زیارت که از پوشش‌های امنیتی، بیمه‌ای و درمانی برخوردار هستند، مراجعه کنند.

آقایی اظهار کرد: کاروان‌های تحت پوشش سازمان در طول سفر از مسیرهای ایمن و دارای امنیت تردد می‌کنند و این مهم به همراه پوشش‌های امنیتی و بیمه‌ای در سفر به عتبات عالیات موثر است.

اسامی مجروحان این حادثه تروریستی به شرح ذیل است:

خانم‌ها: اکرم عمرانی، صدیقه قبادی، مریم بهروزی، اطلس شهباززاده، پیران گل سبلانی، نارنج فرزانه، ستاره عمرانی

آقایان: ابراهیم بیدار و حجت بهروزی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار