مدرسه غیردولتی 18 کلاسه نمونه بسیج زنجان با 36 میلیارد ریال اعتبار به بهره برداری رسید

زنجان (پانا) - مدرسه غیردولتی 18 کلاسه نمونه بسیج زنجان با 36 میلیارد ریال اعتبار و با حضور امام جمعه زنجان، سرپرست اداره کل آموزش و پرورش و همچنین سایر مسئولین به بهره برداری رسید.

کد مطلب: ۸۹۱۴۷۳
لینک کوتاه کپی شد
مدرسه غیردولتی 18 کلاسه نمونه بسیج زنجان با 36 میلیارد ریال اعتبار به بهره برداری رسید

مدرسه غیردولتی 18 کلاسه نمونه بسیج زنجان با 36 میلیارد ریال اعتبار و با حضور امام جمعه زنجان، سرپرست اداره کل آموزش و پرورش و همچنین سایر مسئولین به بهره برداری رسید.

آیت ا... خاتمی در این مراسم با اشاره به چهلمین بهار انقلاب اسلامی گفت: «هدف، مردم، و رهبری سه ضلع مثلث انقلاب اسلامی ایران بودند.»

وی ادامه داد: «امام خمینی(ره) به عنوان یکی از اضلاع مهم مبارزات ملت ایران، با رهنمودهای حکیمانه خویش، و همراهی ایثارگرانه مردم با ایشان، توانست به یک شخصیت حماسه‌ساز در تاریخ ایران و اسلام تبدیل شود.»

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه زنجان در بخش پایانی سخنان خود، افزود: «اهداف الهی و روشن امام امت و مردم عزیز ایران در طول مبارزات انقلابی و استقرار جمهوری اسلامی، تا همیشه سند افتخار و نقشه راه ما ایرانیان، برای پیشرفت و توسعه بیشتر کشور خواهد بود.»

در ادامه محمدی سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان نیز در آئین افتتاح این مدرسه طی سخنان کوتاهی با اشاره به اهمیت مشارکت مردم در آموزش و پرورش از اندیشمندان و اشخاص حقیق و حقوقی صاحب نظر در حوزه تعلیم و تربیت خواست تا در آموزش و پرورش مشارکت و سرمایه گذاری نمایند.

وی با اشاره به جشن های دهه مبارک فجر، از برگزاری 40 برنامه شاخص در مناطق 14 گانه استان در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان، دانش آموزان را آینده سازان ایران اسلامی دانست و خطاب به دانش آموزان گفت: «توسعه آینده کشور به دست شما دانش آموزان اتفاق خواهد افتاد و لازم است در کسب علم و دانش تلاش وافری داشته باشید و همواره دانش اندوزی و علم آموزی را سرلوحه خود قرار دهید.»

محمدی با اشاره به احداث و افتتاح مدرسه غیردولتی نمونه بسیج در کمتر از 8 ماه، این موضوع را نشان دهنده مدیریت جهادی دانست و از کلیه عوامل اجرایی این مدرسه تشکر و قدردانی نمود.

سرهنگ طهماسبی جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان نیز در مراسم افتتاحیه این دبستان گفت: «مدرسه غیردولتی 18 کلاسه نمونه بسیج نارون با سه هزار و 450 مترمربع زیر بنا و با اعتباری بالغ بر 3 میلیارد و 600 میلیون تومان در مدت کمتر از 8 ماه و با مشارکت سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان احداث شده است.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار