برگزاری همایش بزرگ یاوران انقلاب ویژه دختران در کاشمر

کاشمر(پانا) - سازمان دانش آموزی کاشمر همایشی با عنوان یاوران انقلاب در سالن خاتم کاشمر برای گروه پیشتازان دختر برگزار کرد.

کد مطلب: ۸۹۱۴۶۷
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری همایش بزرگ یاوران انقلاب ویژه دختران در کاشمر

در این مراسم همه‌ گروه های سنی دختران از تمامی مدارس دولتی کاشمر حضور داشتند و محوریت آن پاسداشت دستاورد های انقلاب اسلامی در دهه فجرِ چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب بود.

این مراسم از همان آغاز برنامه هایش که شامل: گارد استقبال ، گارد قرآن ، گارد پرچم ، اجرای تشویق ها و ... بود طبق تمامی اصول پیشتازان پیش میرفت و همچنین منش های ۱۲ گانه این سازمان برای مسئولین بازگو شد که شامل موارد زیر میباشد :
1- دوستی با طبیعت 2- راستی و درستی 3- یاری و مهربانی 4- ادب و خوش خلقی 5- تلاش و صرفه جویی 6- میهن دوستی 7- دیانت 8- نظم و قانون مداری 9-شجاعت 10- مسئولیت پذیری 11- عدل 12- تدبیر

در ابتدای مراسم رمضانی، معاون پرورشی گفت: شعار سازمان دانش آموزی که همفکری همدلی و همیاری است را با هم داشته باشید تا در توسعه میهن اسلامی و با توسل به ارزش های الهی ، سرزمین را آباد کرده و با توسعه همه جانبه چشم دشمنان این ملت را کور کنید.
او همچنین توصیه کرد که یک پیشتاز همیشه ۱۲ منش سازمان را باید سر لوحه خود قرار دهد.

در ادامه ی مراسم علی طاهریان، مدیر آموزش و پرورش کاشمر با قدردانی از نظم و انضباط دانش آموزان بیان کرد: در این سازمان غم های ما تبدیل به شادی میشود و یکی از مهمترین چیزهایی که برای دانش آموزان وجود دارد نشاط و شادی تشکیلات است که با اهمیت دادن به منش های ۱۲ گانه فراهم میشود.

وی در ادامه گفت : نظم و سازمان یافتگی چیزی است که در این مراسم مشاهده میکنیم و تشکر میکنم از کسانی که با برگزاری دوره های مختلفی طول سال تلاش کردند تا ما شاهد چنین برنامه ای باشیم.

طاهریان با بیان اینکه شعار امسال مدرسه زندگی ، عدالت آموزشی و پویایی و نشاط بوده است گفت باید با گسترش آرمان های تشکیلات ، این مهم را بین دانش آموزان و حول محور همدلی همفکری و همیاری پیش ببریم.

در پایان مراسم سرود هایی با موضوعیت دهه فجر اجرا شده و بازی ماهیگیر به نمایش گزاشته شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار