برگزاری انتخابات پارلمان مشورتی زنان در ناحیه 3 اهواز

اهواز (پانا)-مسئول امور بانوان ناحیه 3 اهواز از برگزاری انتخابات پارلمان مشورتی زنان بین دانش آموزان و اولیاء واجد با حضور مدیریت آموزش و پرورش در دبیرستان الزهرا خبر داد .

کد مطلب: ۸۹۱۴۴۲
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری انتخابات پارلمان مشورتی زنان در ناحیه 3 اهواز

در ابتدای این نشست اسکندر آرامی مدیر آموزش و پرورش ناحیه 3 به نامزدهای انتخاباتی توصیه کرد که با حضور فعالانه خود در این مجامع از فرصت ایجاد شده به بهترین شکل ممکن بهره گیرند .

شهرزاد چراغ زاده کاوری مسئول امور بانوان ناحیه 3 گفت : هدف ازاجرای این طرح ، انتخاب نفر اصلح به عنوان نماینده آموزش و پرورش ناحیه 3 در پارلمان مشورتی زنان فرمانداری می باشد .همچنین به افزایش نقش زنان در فرایند تصمیم گیری و تصمیم سازی ، تحکیم بنیان خانواده ، ارتقاء سرمایه اجتماعی جامعه زنان اشاره کرد .

در ادامه 20 نفر نامزد انتخاباتی که هر کدام نماینده ی اصلح آموزشگاه خود بودند به معرفی خودشان پرداخته و از طرح ها و برنامه های خود سخن گفتند ، همچنین یک نفر از اولیاء که واجد شرایط بود نیز به معرفی خود پرداخت .

این انتخابات با حضور فرازمند نماینده فرمانداری برگزار شد و سونیا فتاحی از بین نامزدها بیشترین رای را کسب کرد و بعنوان نماینده آموزش و پرورش انتخاب گردید .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار