در گفت‌وگو با پانا

ایرج عرب: برانکو برای رسیدن به اهداف بزرگش در پرسپولیس می‌ماند

منشا به هر تیمی بخواهد می‌تواند برود

تهران (پانا) – سرپرست باشگاه پرسپولیس به شایعات پیرامون احتمال سرمربیگری برانکو ایوانکوویچ در الاهلی عربستان یا تیم ملی فوتبال ایران واکنش نشان داد.

کد مطلب: ۸۹۱۴۲۳
لینک کوتاه کپی شد
ایرج عرب: برانکو برای رسیدن به اهداف بزرگش در پرسپولیس می‌ماند

ایرج عرب در گفت‌وگو با خبرنگار پانا درباره وضع پرسپولیس در آستانه آغاز نیم فصل دوم لیگ برتر و بازی مقابل پدیده در ورزشگاه آزادی گفت: خدا را شکر همه شرایط برای شروع نیم فصل دوم پرسپولیس مهیا است، بازیکنان در این مدت تمرینات خوبی داشتند و ما امیدواریم همچون سالیان گذشته پایان لیگ برای سرخ پوشان خوشایند باشد.

وی در مورد وضع اعضای هیات مدیره پرسپولیس و طولانی شدن روند معرفی آنها گفت: من فکر می‌کنم تا پایان همین هفته از سوی وزیر ورزش و جوانان احکام اعضای هیات مدیره پرسپولیس معرفی خواهند شد.

سرپرست باشگاه پرسپولیس همچنین در خصوص شایعات پیرامون پیشنهاد مربیگری از سوی الاهلی عربستان و یا بازگشت برانکو به تیم ملی گفت: ما یک سال و نیم دیگر با برانکو قرارداد داریم و تاکنون هیچ پیشنهادی نه از سوی فدراسیون فوتبال و نه تیم دیگر به او داده نشده است. البته برانکو مربی حرفه‌ای است و بارها عنوان کرده قصد دارد اهداف بزرگش را در پرسپولیس اجرا کند و ما هم در توانمان همه شرایط را برای رسیدن او به اهدافش فراهم خواهیم کرد.

وی تاکید کرد: در این مدت برانکو هر بازیکنی که مد نظرش بود را برای او جذب کردیم، در یکی از بهترین کمپ‌ها اردو زدیم و تمام تلاش خودمان را برای حضور قدرتمند این تیم در نیم فصل دوم انجام دادیم.

عرب در مورد پایان کار گادوین منشا با پرسپولیس و این شایعه که شرط فسخ با او عدم حضورش در استقلال یا سپاهان بوده است، عنوان کرد: چنین چیزی به هیچ عنوان صحت ندارد، او می‌تواند به هر تیمی که خواست برود. جدایی منشا به صورت کامل بوده و طبق قانون اجازه آوردن چنین بندهایی را نداریم.

سرپرست پرسپولیس در پایان در مورد احتمال لژیونر شدن علیرضا بیرانوند هم چنین گفت: این مساله صحت ندارد و بیرانوند همچنان به فعالیت خود در پرسپولیس ادامه خواهد داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار