مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی: شهدای مدافع حرم از رویش های ارزشمند انقلابند

بیرجند(پانا)ـ مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی بااعلام این خبرافزود: انقلاب اسلامی ایران پس از گذشت 4 دهه از عمر با برکت خود، در دوره های مختلف شاهد رویش های متعددی در عرصه های مختلف بوده است که شهدای مدافع حریم یکی از رویش های ارزشمند انقلاب به شمار می روند.

کد مطلب: ۸۹۱۴۱۸
لینک کوتاه کپی شد
مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی: شهدای مدافع حرم از رویش های ارزشمند انقلابند

محمد علی واقعی در دیدار با خانواده معزز شهید بصیری پور اولین شهید مدافع حرم استان اظهار کرد: شهدا سند جاودانگی شان را با نوشیدن شهد شهادت امضا کردند به گونه ای که حماسه دلاوری هایشان برای همیشه در کتاب تاریخ این کشور ماندگار شده و می درخشد.

او، با بیان این که به شهیدان و خانواده معزز و معظم آن ها افتخار می کنیم و امنیت و آرامش خود را مدیون شهدا هستیم، تصریح کرد: تربیت اسلامی غیرت و عشق به اهل بیت آنچنان نیرویی در بازوان مدافعین حرم انداخت که از خانه و کاشانه بریدند و در بلاد غربت مردانه با دژخیمان حرامی به نبرد پرداخته و چون مولای خویش غریبانه به شهادت رسیدند.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی از شهدای حرم به عنوان اسوه های مقاومت و نماد ولایت پذیری یاد کرد و ادامه داد: شهدای مدافع حرم با غیرت مثال زدنی خود نشان داند که آنچه برای آنان اهمیت دارد، حفظ اسلام ناب و تبعیت از ولایت و مقام معظم رهبری است.

واقعی افزود: مدافعین حرم با حماسه ساز های جاودان خود به دشمنان قسم خورده و حرامیان عالم پیام دادند که هرگاه بخواهند تهدیدی علیه اسلام و انقلاب اسلامی عملی کنند با پاسخ محکم و کوبنده رزمندگان جان بر کف اسلام مواجه می شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار