فرمانده سپاه سید الشهدا (ع) اسلامشهر: امانتدار تفکر الهی انقلاب اسلامی و خون شهیدان باشیم

اسلامشهر(پانا) - فرمانده سپاه سید الشهدا (ع) اسلامشهرگفت: اکنون نفوذ سیاسی جمهوری اسلامی با بهره‌گیری ازآموزه های دینی و تفکر امام راحل و منویات رهبری رابه عنوان قدرت برتر دنیا شاهد هستیم.

کد مطلب: ۸۹۱۴۱۵
لینک کوتاه کپی شد
فرمانده سپاه سید الشهدا (ع) اسلامشهر: امانتدار تفکر الهی انقلاب اسلامی  و خون شهیدان باشیم

هادی ایلکا در همایش چلچراغ انقلاب فاطمی در عمارت مجد اسلامشهر به تبیین چالش‌های انقلاب اسلامی پرداخت و اظهار کرد: سوال اساسی که دشمن در ذهن جوانان ما ایجاد می کند، این است که پس از چهل سال چه اتفاقی افتاد ودر جواب باید گفت، انقلاب اسلامی با ظهور خود یک اندیشه جدید را در مقابل دو قطب آن زمان بوجود آورد ودشمن تا کنون نیز قدرت این تفکر را به خوبی درک کرده است.

او در ادامه افزود: ما در انقلاب اسلامی خود دارای مولفه‌های گوناگون هستیم و از آن جمله ائتلاف‌ازی در مقابل استکبار و دشمنان است که در هر مورد مسئله مهم دنیا جمهوری اسلامی حضور پیدا کرد، موارد حل شد و در غیر این صورت شکست دشمنان را همراه داشت و نمونه‌های آن را در برجام، سوریه و عراق می‌توان مشاهده کرد .

فرمانده سپاه سید الشهدا (ع) اسلامشهر خاطر نشان کرد: مولفه دوم نفوذ سیاسی جمهوری اسلامی است که در دوران پایان جنگ تحمیلی، امام راحل فرمودند، ما با دفاع مقدس خود انقلاب را به تمام دنیا صادر کردیم و اکنون هم نفوذ سیاسی جمهوری اسلامی با بهره‌گیری ازآموزه های دینی و تفکر امام راحل و منویات رهبری به عنوان قدرت برتر دنیا در بسیاری موارد از جمله، راه پیمایی بزرگ اربعین حسینی را شاهد هستیم.

ایلکا تصریح کرد: پس از گذشت چهل سال از انقلاب اسلامی با بررسی این چهار دهه در دهه اول جنگ تحمیلی، دهه دوم بحث فرهنگی، دهه سوم مسائل امنیتی و نهم دی را داشتیم و در نهایت دهه چهارم جنگ های ترکیبی دشمن مانند داعش و تهاجم فرهنگی را داریم.

او بیان کرد: اکنون می‌بایست با تصمیم‌گیری‌های اساسی و جلوگیری از نفوذ افراد دارای تفکر نادرست و استفاده از ظرفیت مردمی به منویات رهبری که فرمودند، برنامه نقشه راه پنجاه سال آینده را ترسیم کنید عمل کرده وامانتدار تفکر الهی انقلاب اسلامی و خون شهیدان باشیم بوده و این انقلاب را به آیندگان و سپس صاحب اصلی آن امام زمان (عج) بسپاریم.

/خبرنگار: ساسان حق شناس/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار