افتتاح 1300 پروژه گاز رسانی در خراسان رضوی

جلگه رخ (پانا) - همزمان با چهلمین فجر انقلاب اسلامی بیش از 1300 پروژه گاز رسانی به طور همزمان در خراسان رضوی افتتاح و کلنگ زنی شد.

کد مطلب: ۸۹۱۴۰۰
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح 1300 پروژه گاز رسانی در خراسان رضوی

با حضور معاون وزیر نفت حسن منتظر تربتی ، رزم حسینی استاندار خراسان رضوی و جمعی از مسئولین استانی بیش از 1300 پروژه گاز رسانی خراسان رضوی به طور همزمان در مسجد جامع روستای نسر شهرستان تربت حیدریه افتتاح و کلنگ زنی شد. مهمترین این پروژه ها گاز رسانی خط روستای نسر شامل 17 روستا، پروژه خط لوله دیزباد به تربت حیدریه و خط انتقال تربت حیدریه به کاشمر است.

حمید فانی مدیر عامل شرکت گاز استان خراسان رضوی در این مراسم گفت: شرکت گاز خراسان رضوی با ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار مشترک رتبه نخست در تعداد مشترکان و با ۳۰ هزار کیلومتر شبکه گاز رتبه دوم کشوری را دارد. همچنین 100 درصد شهر های استان و 68 درصد روستاهای بالای 20 خانوار دارای شبکه گاز هستند. فانی افزود: عملیات گاز رسانی به ۵۵۰ روستای دیگر در حال انجام است که انتهای سال آینده پرونده گازرسانی آنها نیز تمام می شود و ضریب نفوذ گازرسانی روستایی استان به ۹۷ و نیم درصد می رسد.

سعید باستانی نماینده شهرستان های تربت حیدریه، مه ولات و زاوه در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم گفت: با خط لوله انتقال گاز دیزباد به تربت حیدریه نیاز صنایع شهرستان تا 30 سال آینده تامین می شود و مفتخریم که باز گاز رسانی به 6 روستای باقی مانده در شهرستان تربت حیدریه 100 درصد روستاهای شهرستان نیز دارای شبکه گاز می شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار