برگزاری همایش بزرگ ورزش دانش آموزی درآبادان

آبادان(پانا)-به مناسبت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی اختتامیه یازدهمین المپیاد ورزشی شهید منصور کارکوب زاده و 400 شهید دانش آموز آبادان در 18 رشته ی ورزشی برگزار شد.

کد مطلب: ۸۹۱۳۵۸
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری همایش بزرگ ورزش دانش آموزی درآبادان

حبیب اله رمضانی معاون مدیر کل و مدیریت آموزش و پرورش آبادان با اعلام این خبر گفت:المپیاد ورزشی دانش آموزان آبادانی با شرکت بیش از 6 هزار دانش آموز پسر و دختر در مقاطع مختلف تحصیلی در ورزشگاه جهان پهلوان تختی آبادان برگزار شد.

او افزود:هدف از برگزاری المپیاد فرهنگی ورزشی دانش آموزی را مشارکت دانش آموزان و شناسایی استعدادها بیان کرد و گفت: دانش آموزان در المپیاد درون مدرسه ای با هدف برابری، همنوعی، شناسایی استعدادها و مشارکت و شعار تحصیل، تهذیب و ورزش به رقابت می پردازند.

رمضانی در ادامه اظهار داشت: این المپیاد با هدف ایجاد نشاط و شادابی، ارتقای آمادگی جسمانی، رشد و شکوفایی استعدادهای بالقوه، ایجاد رقابت سالم و پرورش روحیه مشارکت جویی و مسئولیت پذیری دانش آموزان برگزار شد.

دانش آموزان در این المپیاد از ابتدای دی ماه سال جاری در رشته های والیبال، بسکتبال، هندبال، بدمینتون، دو و میدانی، اسکیت، ژیمناستیک، کبدی، طناب زنی، طناب کشی، شطرنج، کاراته، جودو،ووشو، کشتی، وزنه برداری و آمادگی جسمانی های رقابت کردند.

گفتنی استپیشتازان سازمان دانش آموزی و دانش آموزان مجری طرح دادرس نیز در اجرای این برنامه نقش داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار