فرهاد بشارتی: «سیمرغ و پروانه ها» بچه ها را به سینما علاقه مند می کند

تهران (پانا)- فرهاد بشارتی بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون با حضور در ویژه برنامه «سیمرغ و پروانه ها» بیان کرد: «سیمرغ و پروانه ها» رویدادی است که می تواند کودکان و نوجوانان را درگیر جشنواره و به تبع علاقه مند به سینما کند.

کد مطلب: ۸۹۱۳۴۴
لینک کوتاه کپی شد
فرهاد بشارتی: «سیمرغ و پروانه ها» بچه ها را به سینما علاقه مند می کند

فرهاد بشارتی بازیگر سینما و تلویزیون که تجربه بازی در آثار سینمایی و تلویزیونی کودک و نوجوان بسیاری را در کارنامه کاری خود دارد، حضور این گونه سینمایی در جشنواره فیلم فجر را اتفاقی مثبت و نتیجه بخش ارزیابی کرده و گفت: سینمای کودک و نوجوان و ویژه برنامه «سیمرغ و پروانه ها» پیش از این جایش در جشنواره فیلم فجر خالی بود.
وی افزود: این رویداد می تواند کودکان و نوجوانان را به نوعی درگیر جشنواره و به تبع سینما کند. زیرا جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان که مختص این گروه سنی است، در اصفهان برگزار می شود و به گستردگی فجر نیست. اما فجر باعث دیده شدن و مورد توجه قرار گرفتن بیشتر سینمای کودک و نوجوان می شود. امیدوارم با این اقدام درخور سینمای کودک و نوجوان بیش از گذشته ارتقا یابد و «سیمرغ و پروانه ها» به جریانی ادامه دار تبدیل شود و بتواند استقبال بیشتری را از سوی خانواده ها دریافت کند.
بشارتی کار کردن و فیلم سازی برای بچه ها را نوعی ادای دین دانسته و خاطر نشان کرد: ما با بازی و ساخت آثار کودک و نوجوان می خواهیم دین مان را به آن ها و سینمای کودک و نوجوان به نوعی ادا بکنیم و احساس وظیفه نسبت به بچه ها که آینده سازانمان هستند، داریم.
ویژه برنامه «سیمرغ و پروانه ها» با همراهی مرکز توسعه سینمای کودک و نوجوان، سازمان سینمایی، دبیرخانه جشنواره فیلم فجر، ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و بنیاد سینمایی فارابی برگزار می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار