رئیس شورای سیاست‌گذاری اقتصادی بنیاد جهانی سلام انتخاب شد

تهران (پانا) - علینقی خاموشی به سمت رئیس شورای سیاست‌گذاری اقتصادی بنیاد جهانی سلام انتخاب شد.

کد مطلب: ۸۹۱۳۴۱
لینک کوتاه کپی شد
رئیس شورای سیاست‌گذاری اقتصادی بنیاد جهانی سلام انتخاب شد

به گزارش روابط عمومی بنیاد جهانی سلام، که به ابتکار جمعی از دوستداران صلح، خشنودی، رفاه و کرامت انسانی تاسیس شده است و به ثبت جهانی (در سوئیس) رسیده است، پس از طی مراحل قانونی و اخذ مجوز از وزارت کشور، به تلاشی همه‌جانبه در کاربردی‌کردن مفاهیم ارزشمند سلام، خدمت به همنوع و کرامت انسان‌ها، پرداخته است.

به این منظور و با توجه به ضرورت حمایت بخش واقعی و دستیابی به اقتصادی سالم در میهن این بنیاد، طی یک دیدار مفصل و با تشریح اهداف خود، بنا به پیشنهاد هیات امنا، سید‌علینقی خاموشی را به عنوان ریاست شورای سیاست‌گذاری اقتصادی خود برگزید و حکم مربوطه را صادر کرد.
این بنیانگذار و پیشکسوت اتاق بازرگانی که در کارنامه خود، تاییدیه امام‌خمینی را برای ایجاد اتاق بازرگانی را داشته است و سه دهه سکاندار اتاق بازرگانی ایران بوده است در میان بخش خصوصی فردی خوشنام و مورد احترام است به همین جهت با موافقت خود در جایگاه فوق، دست همکاری با بنیاد جهانی سلام را داده است.

امید می‌رود که با وجود این چهره موفق، پشتوانه اقتصادی لازم جهت تحقق اهداف سیاست اقتصادی کشور به ویژه بخش خصوصی تهیه شود و بنیاد در امور خود موفق‌تر باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار