معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت: هیچ خودرویی نباید در پارکینگ‌ها انبار شود

تهران (پانا) - معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت با تاکید بر رفع دغدغه‌های مردم از سوی خودروسازان می‌گوید برای تولید‌کنندگان خودرو در بخش‌خصوصی، تسهیلات سرمایه در گردش از محل 40 هزار میلیارد تومان اعتبار اختصاص‌یافته  به صنایع کوچک و بزرگ در نظر گرفته شده است.

کد مطلب: ۸۹۱۳۲۸
لینک کوتاه کپی شد
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت: هیچ خودرویی نباید در پارکینگ‌ها انبار شود

به گزارش وزارت صنعت، معدن و تجارت، فرشاد مقیمی در نشست تخصصی کمیته خودرو که با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان، مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایت‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت و مدیران شرکت‌های خودروساز برگزار شد، گفت: با توجه به میزان تولید و اشتغال ایران‌خودرو و سایپا، 4 هزار میلیارد تومان اعتبار برای این دو خودرو‌ساز اختصاص یافته است و برای سایر خودروسازان نیز طی هماهنگی بعمل آمده با رئیس جمهوری از سوی وزیر محترم صنعت، معدن و تجارت، تسهیلاتی برای ‌تولیدکنندگان خودرو اختصاص داده خواهد شد.
وی در ادامه با اشاره به ساماندهی وضع تولید خودرو خاطر نشان‌کرد: خودروسازان باید تولیدات خود را به نحوی مدیریت کنند که در اسرع وقت خودروهای ثبت‌نام‌شده از سوی مشتریان در اختیارشان قرار گیرد.
معاون ‌وزیر‌صنعت، معدن و تجارت تاکید‌ کرد: تولیدات خودرو باید به صورت روزانه، مستمر و همزمان با تولید در اختیار مشتریان قرار گیرد و هیچ خودرویی نباید در پارکینگ خودروسازها و نمایندگی‌ها دپو شود.
مقیمی همچنین از خودروسازها خواست که با سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان هماهنگ باشند و در عرضه خودرو به مشتریان براساس ضوابط اعلام‌شده اقدام کنند.
وی گفت: تولید‌کنندگان باید در کنار مردم قرار گیرند و نسبت به رفع تعهدات خود هرچه سریعتر اقدام کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار