انتخابات مجامع اعضا و مربیان پیشتاز آذربایجان غربی برگزار می شود

ارومیه(پانا)- رییس سازمان دانش آموزی آذربایجان غربی از برگزاری انتخابات مجامع اعضا و مربیان پیشتاز استان در روز 15 بهمن خبر داد.

کد مطلب: ۸۹۱۳۱۱
لینک کوتاه کپی شد
انتخابات مجامع اعضا و مربیان پیشتاز آذربایجان غربی برگزار می شود

حسین عباس زاده در گفت و گو با پانا در رابطه با انتخابات مجامع اعضا و مربیان پیشتاز گفت: انتخابات مجامع اعضا و مربیان پیشتاز با هدف انسجام بخشی به فعالیت های اعضا و مربیان برگزار می گردد.

وی گفت: اعمال نظرات، و فراهم نمودن زمینه هایی برای حضور آگاهانه همراه با پویایی دانش آموزان عضو تشکیلات پیشتازان سازمان دانش آموزی، انسجام بخشی به فعالیت های تشکیلاتی بر اساس اصل مهم دانش آموز باوری و دانش آموز یاوری، تحقق بخشیدن به رکن چهارم اساسنامه سازمان دانش آموزی و همچنین نقش حائز اهمیت مربیان در فرآیند تصمیم سازی صحیح فرآیندها و عملکرد سازمانی از جمله مهمترین اهداف انتخابات مجامع اعضا و مربیان تشکیلات پیشتازان به حساب می آیند.

عباس زاده با اشاره به نحوه برگزاری این انتخابات نیز گفت: انتخابات مجامع اعضا و مربیان پیشتاز آذربایجان غربی با حضور 24 مربی پیشتاز آقا، 24 مربی پیشتاز خانم، 24 دانش آموز پیشتاز پسر و 24 دانش آموز پیشتاز دختر که نمایندگان منتخب هر شهرستان و منطقه هستند بر گزار خواهد شد.

وی ادامه داد: در پایان انتخابات 5 مربی آقا، 5 مربی خانم، 5 دانش آموز پسر و 5 دانش آموز دختر به عنوان نمایندگان مجامع اعضا و مربیان پیشتاز سازمان دانش آموزی انتخاب شده و نفرات اول به عنوان دبیر مجامع انتخاب به مرحله کشوری اعزام شده و در جلسات مربوطه شرکت خواهند نمود.

انتخابات مجامع اعضا و مربیان پیشتاز روز دوشنبه 15 بهمن ماه همزمان با ایام دهه فجر در محل سازمان دانش آموزی استان برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار