40 جهیزیه همزمان با 40 سالگی انقلاب به نوعروسان در استان اردبیل اهدا شد

اردبیل (پانا) - مدیرکل کمیته امداد اردبیل: همزمان با آغاز دهه فجر و به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، خیران اردبیلی ۴۰ جهیزیه کامل را به نوعروسان تحت حمایت این نهاد اهدا کردند.

کد مطلب: ۸۹۱۳۰۱
لینک کوتاه کپی شد
40 جهیزیه همزمان با 40 سالگی انقلاب به نوعروسان در استان اردبیل اهدا شد

حسین دشتی در حاشیه اهدای ۴۰ سری جهزیه کامل به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد استان که توسط خیران مرکز نیکوکاری محسنین اردبیل اعطا شده بود، گفت: در طول دهه مبارک فجر و در تمامی شهرستان‌های تابع استان اردبیل ضمن برگزاری برنامه‌های مختلف، خدمات حمایتی گسترده‌ای نیز به خانوار تحت حمایت این نهاد ارائه خواهد شد .

او با اعلام اینکه بیش از هزار نفر از نوعروسان تحت حمایت در سال‌جاری با دریافت کمک هزینه تأمین جهیزیه از کمیته امداد استان اردبیل راهی خانه بخت شده‌اند، بیان کرد: دو میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان کمک هزینه تأمین جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت اعطا شد تا زندگی مشترک خود را آغاز کنند .

مدیرکل کمیته امداداستان با اشاره به اینکه خیران اردبیلی به مناسبت دهه مبارک فجر، برای تأمین کمک هزینه جهیزیه ۴۰ نفر از نوعروسان تحت حمایت بیش از ۲۰۰ میلیون تومان کمک کرده‌اند، افزود: خیران با همدلی در مرکز نیکوکاری محسنین اردبیل، ایام خجسته دهه فجر را بهترین زمان برای اعطای جهیزیه به نوعروسان نیازمند دانسته و همزمان با آغاز چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هدایای خود را به آنها اهدا کردند .

دشتی با بیان اینکه جهیزیه‌های اهدایی به نوعروسان نیازمند ساکن در همان محله اعطا شده است، گفت: مرکز نیکوکاری کارکردهای مهمی دارد که یکی از اساسی‌ترین آنها همیاری اهالی محله برای رفع مشکلات نیازمندان در همان محل است .

او با اشاره به اینکه یکایک جهیزیه‌های اهدایی توسط مرکز نیکوکاری محسنین به نام شهدای محله و مدافع حرم اردبیل مزین شده بود، بیان کرد: از اهداف مهم این امر، یکی برکت خون شهدا در پایداری و تحکیم بنیان خانواده و دیگری ترویج فرهنگ ایثار در جامعه است .

مدیرکل کمیته امداد استان با بیان اینکه به همت اهالی مسجد موسی کاظم(ع) و مرکز نیکوکاری محسنین اردبیل بیش از ۳۷۰ میلیون تومان در سال‌جاری خدمات حمایتی به اقشار آسیب‌پذیر این محله ارائه شده است، افزود: نیازمندان واقعی توسط مرکز نیکوکاری و خیران شناسایی می‌شوند و کمک‌های نیکوکاران نیز توسط هیات امنای مسجد و ریش سفیدان محله به دست خانوار بی‌بضاعت می‌رسد که این امر از جمله مزیت‌های مهم مراکز نیکوکاری اردبیل است .

دشتی با اشاره به اینکه در ایام شهادت حضرت فاطمه(س) جهیزیه‌های اهدایی به نوعروسان نیازمند استان اردبیل اعطا شد، اعلام کرد: از دیگر اهداف مهم اعطای جهیزیه در ایام فاطمیه، الگو برداری نوعروسان تحت حمایت از سیره حضرت زهرا(س) است که زندگی آنها را همواره با ساده‌زیستی و سرشار از خیر و برکت همراه کند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار