اجرای بازی نمایش با موضوع تغذیه سالم در باغ موزه دفاع مقدس

تهران (پانا) - بازی نمایش عنوان نمایشی شاد و آهنگین است که ناصر آویژه بر روی پیک امید - تماشاخانه سیار- کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان و در محوطه باغ موزه دفاع مقدس تهران اجرا می‌کند.

کد مطلب: ۸۹۱۲۹۱
لینک کوتاه کپی شد
اجرای بازی نمایش با موضوع تغذیه سالم در باغ موزه دفاع مقدس

به گزارش روابط عمومی کانون پرورشی، این بازی نمایش با محوریت تغذیه سالم و با شیوه‌ای کاملا مشارکتی، کودکان بازدید کننده از نمایشگاه ملی دست‌آوردهای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را به مناسبت چهلمین سال پیروزی انقلاب با موضوع مهم بهداشت و سلامت آشنا می‌کند.

آویژه در این‌باره توضیح داد که فضای کاملا آهنگین و آموزشی و در عین حال تعاملی این نمایش، باعث شده است تا نمایش با حضور بازی‌گران جان بگیرد و بچه‌ها در زمان نزدیک به ۴۵ دقیقه با ذوق و اشتیاق در اجرای نمایش مشارکت کنند.

این کارگردان با سابقه نمایش‌های کودک و نوجوان که در این نمایش علاوه بر نویسندگی و کارگردانی نقش‌آفرینی نیز می‌کند از قاسم ‌انصاری‌شاد و نیما آویژه به‌عنوان دیگر بازی‌گران و آرمان داودی به عنون دستیار و مسئول بخش موسیقی نمایش نام برد.

این نمایش یکی از برنامه‌های کانون در نمایشگاه دست‌آوردهای چهل‌ساله انقلاب و دفاع مقدس است که طی روزهای ۱۱ تا ۱۹ بهمن ۱۳۹۷ بعدازظهرها در محل باغ موزه دفاع مقدس واقع در بزرگراه حقانی تهران به روی صحنه می‌رود و صبح‌ها نیز مربیان کانون استان تهران با ویژه‌برنامه‌های فرهنگی‌هنری پذیرای کودکان و نوجوانان هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار