همزمان با ایام ا... دهه مبارک فجر؛

یازدهمین جلسه شورای آموزش وپرورش شهرستان شهریار برگزار شد

شهریار (پانا) - همزمان با ایام ا... دهه مبارک فجر و چهلمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی یازدهمین جلسه شورای آموزش وپرورش شهرستان شهریار در سالن جلسات مدیریت آموزش و پرورش شهریار برگزار شد.

کد مطلب: ۸۹۱۲۶۶
لینک کوتاه کپی شد
یازدهمین جلسه شورای آموزش وپرورش شهرستان شهریار برگزار شد

مجید پارسا مدیر آموزش و پرورش شهریار ضمن عرض خیر مقدم ، تسلیت ایام فاطمیه و گرامیداشت چهلمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته در ماه گذشته پرداخت و در ادامه با دستور کار قرار دادن دستور جلسه با موضوع آموزشی جلسه را با تبادل نظر بین حاضرین ادامه داد.

در ادامه فرماندار و رئیس شورای آموزش و پرورش ضمن تقدیر از اعضای شورای آموزش و پرورش ائمه جمعه، شهرداران، روسای شورای شهر و مدیریت آموزش و پرورش شهریار به منظور اجرایی شدن مصوبات اظهار کرد: از حضور، همکاری، تعامل و همدلی که در موضوعات بین اعضای وجود دارد تشکر می کنم و سعی داریم با وجود مشکلات و معضلات موجود و تمام تلاش های صورت گرفته به وضعیت ایده آل و مطلوب برسیم .

طاهری با ارائه گزارشی از پروزه های آموزشی گفت: در حال حاضر 24 پروژه در حال انجام و 11 پروژه در حال افتتاح است و قطعا باید تلاش کنیم که در سال آتی به مرز 20 مدرسه برسیم و با مردم و افزایش دانش آموزی پیش برویم ، با توجه به اینکه این موضوع بسیار دشوار است اما لحظه ای نباید فکر کنیم که کار ما خوب است و آنرا رها کنیم.

فرماندار شهرستان شهریار ادامه داد: شورای آموزش و پرورش نقش بسزایی در توسعه کشور دارد، یعنی اگر به آموزش و پرورش که محور همه توسعه ها است خوب رسیدگی شود، کشور به توسعه می‌رسد.

طاهری با ابراز خوشحالی به ارائه مسائل آموزشی در این شورا بیان کرد: بسیار خرسندم که نیمی از زمان این شورا به مسائل آموزشی اختصاص داده شده و مطالبی که امروز در خصوص طرح های معاونت آموزش ابتدایی ارائه شد و بررسی های صورت گرفته قابل تقدیر است که باید از این بررسی ها به نکات خوب و مثبت برسیم.

رئیس شورای آموزش و پرورش در پایان سخنان خود با اهمیت گرامیداشت ایام ا... دهه مبارک فجر و چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: با توجه به ایام پیش رو انتظار داریم تمام مدارس با نشان دادن دستاورد‌های انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی، امید بخش فرزندان این مرز و بوم باشند.

در ادامه جلسه نیز در خصوص موضوعات جاری تبادل نظر و مصوبات لازم گرفته شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار