نواخته شدن زنگ انقلاب در مدارس شهرستان سمیرم

سمیرم، اصفهان (پانا) - همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گلبانگ زنگ انقلاب با حضور جمعی از مسئولین در دبیرستان فردوس و آمنه سمیرم نواخته شد .

کد مطلب: ۸۹۱۲۴۶
لینک کوتاه کپی شد
نواخته شدن زنگ انقلاب در مدارس شهرستان سمیرم

همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مراسم نواختن گلبانگ زنگ انقلاب با حضور امام جمعه و فرماندار شهرستان ، فرماندهی ناحیه مقاومت سپاه، مدیر آموزش و پرورش ،کارشناسان و مسئولان و روسای ادارت شهرستاندر محل دبیرستان های دخترانه فردوس و آمنه برگزار شد .

مدیر اموزش و پرورش شهرستان سمیرم ضمن گرامیداشت چهلمین سالگشت انقلاب اسلامی و یاد و خاطره شهدا اظهار داشت :عدد 40 در فرهنگ ما عدد پختگی و نماد تکامی،پویایی و مانایی است.

محمد نادری افزود: لازم است در این روزها بار دیگر روند این سال ها را دقیق و درست بررسی کنیم و با سنجش درست ضعف ها و قوت ها را بشناسیم.

وی گفت:انقلاب به عنوان اصل ثابت همچنان مورد قبول عام بوده است و قیام مردم برای عدالت خواهی،تحول گرایی و دین محوری بوده و در این شرایط بتوانیم حقوق عامه را بر حقوق خاصه ترجیح دهیم و لازم است زمینه گفتمان نقد و پرسشگری را برای نسل جدید فراهم و مهیا سازیم.

در ادامه نادری بیان داشت: در خیلی حوزه ها دوست و دشمن به استقلال ما معترفند اما پیکر اقتصاد زیر بار فشار سیاست خورد شده است.

امسال به دلیل مقارن شدن روز 12 بهمن‌ماه با جمعه و تعطیلی مدارس در این روز، گلبانگ انقلاب روز شنبه 13 بهمن‌ماه در مدارس سمیرم طنین‌انداز شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار