رقم پرداختی وزارت ورزش به فدراسیون فوتبال و تیم ملی اعلام شد

تهران (پانا) - معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان میزان پرداختی این وزارت‌خانه به فدراسیون فوتبال و تیم ملی را اعلام کرد.

کد مطلب: ۸۹۱۲۴۱
لینک کوتاه کپی شد
رقم پرداختی وزارت ورزش به فدراسیون فوتبال و تیم ملی اعلام شد

به گزارش روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان، محمدرضا داورزنی معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای گفت: از ابتدای سال جاری، 27 میلیارد تومان کمک و چهار و نیم میلیون دلار ارز به فوتبال پرداخت کرده‌ایم که بسیار بیشتر از تعهد ابتدای سال وزارتخانه بوده است.

معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان افزود: در این رابطه به پیشنهاد سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان و موافقت معاون اول رئیس جمهور، یازده میلیارد تومان در سه مرحله (دو و نیم، پنج و سه و نیم میلیارد) طی دو ماه جهت تامین هزینه‌های تدارکاتی و پشتیبانی و آماده سازی تیم ملی و همچنین پاداش ورزشکاران در اختیار فدراسیون فوتبال قرار گرفت که تا اینجای کار هر آنچه که مربوط به وزارتخانه بوده تمام و کمال انجام شده است.

داورزنی اظهار داشت: با توجه به آمادگی تیم و اینکه تیم 8 سال در اختیار سرمربی و کادر فنی گرانقیمت خود بود، انتظار مردم، قهرمانی این تیم در جام ملت‌ها بود و ما پیش‌بینی پاداش این موفقیت را داشتیم تا در صورت قهرمانی بلافاصله پرداخت شود.

وی تصریح کرد: از نظر ارزی نیز از ابتدای سال تا اوایل مهر ارز مورد نیاز تیم ملی و فدراسیون فوتبال با نرخ چهار و دویست تومان و از مهر ماه تاکنون ارز یورو با نرخ بازار ثانویه و مجموعا به میزان چهار و نیم میلیون دلار در اختیار فدراسیون فوتبال قرار گرفته است.

معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در خصوص نتایج تیم ملی در جام ملت‌های آسیا گفت: درباره عملکرد تیم ملی و مسائل فنی، باید فدراسیون پاسخگو باشد و قطعا به زودی این کار را انجام خواهد داد.

داورزنی تاکید کرد: برای آینده تیم ملی بهتر است فدراسیون ابتدا اهداف و برنامه‌های خود را تا جام جهانی و جام ملت‌های پیش رو تبیین کند و براساس آن گزینه‌های سرمربیگری تیم ملی را شناسایی و پس از رسیدن به جمع بندی معرفی کند. قطعا وزارت از این فرایند تیم ملی و سرمربی معرفی شده همچون گذشته حمایت خواهد کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار