قاسمی در آیین یاوران انقلاب:

دانش آموزان پاسداران ارزش های والای انقلاب اسلامی هستند

ارومیه (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: دانش آموزان پاسداران ارزش های والای انقلاب اسلامی هستند.

کد مطلب: ۸۹۱۲۳۹
لینک کوتاه کپی شد
دانش آموزان پاسداران ارزش های والای انقلاب اسلامی هستند

همایش بزرگ یاوران انقلاب بمناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی ایران با حضور دانش آموزان ناحیه یک ارومیه و مسئولان استانی در محل هم اکنون سالن شهید رجائی ارومیه برگزار شد.

قدرت اله قاسمی، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان در این مراسم اظهار کرد: توجه به بالنده تر شدن دانش آموزان بعنوان یک ثروت، سرنوشت انقلاب اسلامی را رقم خواهد زد.

وی افزود: دیروز دوستان شما رسالت تاریخی خود را با شعار مرگ بر شاه انجام دادند و سپس برادران و خواهران شما با خون خود در دفاع مقدس از کیان مقدس دفاع کردند و اکنون ما باید راه آنها را ادامه دهیم.

قاسمی گفت: دشمنان برای صدمه زدن به انقلاب ابتدا به به ثروتهای ما که دانش آموزان هستند، آسیب می رسانند؛ لذا باید خود را در مقابل آسیب های اجتماعی مراقبت نموده و سالم و سربلند زندگی کنیم .

وی خطاب به دانش اموزان خاطر نشان کرد: نگرش مثبت به خود داشته باشید و این مستلزم اینست که زندگی خود را باضافه ی خدا کنید .

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان ادامه داد: باید همواره تلاش کنیم، مودبانه زندگی کنیم یعنی تلاش کنیم حرمتها و حریم ها را حفظ کنیم .

وی با تاکید بر اینکه جریان زندگی نیازمند یادگیری مداوم است؛ بیان کرد: باید سعی کینم قلب و زبان شاکر داشته باشیم و در مواجهه با نعهمت های الهی ششکر گذار باشیم.

شکر نیا سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان نیز در اظهار داشت: دانش آموزان سرمایه های عظیمی هستند که با هزاران موشک جنگی برابری می کنند.

وی با اذعان به اینکه خلق و خروجی چنین برنامه های ارزشی برای دشمنان بسیار سنگین است؛ افزود: آنچه که تجهیزات را بکار می گیرد، نیروی انسانی است و شما نمونه کامل این نیرو هستید.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: چهلمین سالگرد انقلاب برای دشمنان تهدید و برای دوستان مهم است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار