آغاز تصویربرداری «از سرنوشت» ار 15 بهمن ماه

تهران (پانا) - تصویربرداری سریال پنجاه‌قسمتی «از سرنوشت» با داستانی امید بخش در مورد زندگی،با مشخص شدن تعدادی از بازیگران از پانزدهم بهمن‌ماه (فردا ) در تهران شروع می‌شود.

کد مطلب: ۸۹۱۲۳۸
لینک کوتاه کپی شد
آغاز تصویربرداری «از سرنوشت» ار 15 بهمن ماه

به گزارش سیما فیلم، علی‌اکبر تحویلیان تهیه‌کننده این سریال در ارتباط با این مجموعه تلویزیونی پنجاه‌قسمتی که به سفارش گروه فیلم و سریال شبکه دو سیما تهیه می‌شود گفت:از یک ماه گذشته پیش‌تولید این مجموعه تلویزیونی را شروع کردیم و تصویربرداری کار از پانزدهم بهمن‌ماه در تهران شروع می‌کنیم.
وی ادامه داد:این سریال پنجاه‌قسمتی در دو فصل تهیه می‌شود که کارگردانی فصل نخست آن را محمدرضا خردمندان و فصل دوم را علیرضا بذرافشان بر عهده‌دارند.
تحویلیان تصویر برداری بیشتر لوکیشن‌های این مجموعه تلویزیونی را در تهران عنوان کرد و افزود: تاکنون حضور بازیگرانی چون؛ امین تارخ- مجید واشقانی- کامران تفتی- لیلا بلوکات- مریم کاظمی-مائده طهماسبی علیرضا آرا قطعی شده است.
سریال «از سرنوشت» به سرپرستی محمد محمود سلطانی و توسط جمعی از نویسندگان نظیر روح اله صدیقی، سارا خسروآبادی و مسعود کرمی نوشته‌شده و داستان آن در ارتباط با سرنوشت دو کودک از سن کم تا جوانی است که زندگی آنان را در پرورشگاه نشان می‌دهد. محوریت این سریال امیدبخشی و تلاش برای رسیدن به آمال و آرزوها است.
سریال پنجاه‌قسمتی «از سرنوشت» به کارگردانی محمدرضا خردمندان و علیرضا بذرافشان در دو فصل برای پخش از شبکه دو سیما تهیه می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار