در نشست شورای آموزش و پرورش زیرکوه مصوب شد؛

ارائه طرح تشویقی برای ماندگاری معلم در مناطق کمتر توسعه یافته

بیرجند(پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با اشاره به مشکلات آموزش و پرورش در مناطق کمتر توسعه یافته به ویژه نیروی انسانی افزود: باید با ایجاد انگیزه و فراهم نمودن شرایط مناسب از جمله ساخت خانه¬های معلم و ایجاد امکانات رفاهی زمینه ماندگاری معلم را در منطقه فراهم کرد.

کد مطلب: ۸۹۱۱۹۵
لینک کوتاه کپی شد
ارائه طرح تشویقی برای ماندگاری معلم در مناطق کمتر توسعه یافته

محمد علی واقعی؛ مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی، در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان زیرکوه فراهم کردن زمینه های تشویقی ماندگاری نیرو در منطقه را نیازمند تعامل و مشارکت همه مسئولین دستگاه های اجرایی به ویژه فرمانداری شهرستان دانست.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی، ضمن تقدیر از توجه ویژه فرماندار زیرکوه به مسئله آموزش و پرورش، تصریح کرد: ایام ا... دهه مبارک فجر فرصت مغتنمی برای بازگو کردن خدمات 40 ساله انقلاب به ویژه در عرصه تعلیم و تربیت به مردم استان است.

واقعی، با بیان این که امروز به برکت رهبری داهیانه امام خامنه ای ، خون پاک شهدا و تلاش متعهدانه معلمین جزو 10 کشور برتر دنیا در برخی شاخص ها هستیم، ادامه داد: آموزش و پرورش به عنوان خشت زیر بنای توسعه در خراسان جنوبی گام های بلندی برداشته و خدمات ارزنده ای به مردمان این دیار ارائه نموده است.

دبیر شورای آموزش و پرورش خراسان جنوبی افزایش 96 درصدی نرخ جمعیت با سواد استان را یکی از مهم ترین دستاوردهای آموزش و پرورش استان برشمرد و ابراز داشت: در حال حاضر نرخ پوشش تحصیلی در دوره ابتدایی بیش از 99 درصد است.

مدیرکل آموزش و پرورش همه پیشرفت ها را مرهون خون شهدای دانش آموز و فرهنگی دانست و اضافه کرد: جامعه فرهنگی استان در ادوار مختلف انقلاب همیشه در صحنه بوده و نقش خود را چه در دوران مبارزه با رژیم طاغوت و چه پس از انقلاب در دوران دفاع مقدس و پس از آن به خوبی ایفا نموده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار