معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش خلیل آباد: فعال سازی تشکل های دانش آموزی در دستور کار است

خلیل آباد (پانا) - معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش خلیل آباد بر ضرورت بستر سازی لازم جهت حضور موثردانش آموزان در عرصه های مختلف اجتماعی تأکید کرد .

کد مطلب: ۸۹۱۱۷۴
لینک کوتاه کپی شد
معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش  خلیل آباد: فعال سازی تشکل های دانش آموزی در دستور کار است

مهدی خزاعی در گفتگو با خبرنگار پانا عنوان کرد: اعتقاد داریم در مدارس باید امور به دانش آموزان سپرده شود و اگر به دنبال حضور موثر دانش آموزان در عرصه های مختلف اجتماعی هستیم باید بستر سازی لازم را انجام دهیم که تشکل ها و انجام کار تشکیلاتی دانش آموزان یکی از این بسترهاست.

وی با بیان اینکه برای رسیدن به این مهم فعال سازی تشکل های دانش آموزی در دستور کار است گفت: فعالیت بعضی از تشکل ها در چند سال اخیروقفه داشته و کم کاری هایی صورت گرفته است که مصمم هستیم این روند را اصلاح و از ظرفیت و توانمندی حوزه دانش آموزی استفاده کنیم.

خزاعی افزود: تدارک جلسات توجیهی-آموزشی برای دانش آموزان و مربیان جهت فعال سازی تشکل ها موضوعی است که امسال به صورت جدی دنبال خواهیم کرد.

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش خلیل آباد در خصوص آسیب شناسی این فعالیت ها گفت: مشکل ما این است که هم به لحاظ ساختاری و هم از دیدگاه والدین گرایش بیشتر به سمت مسائل آموزشی است تا مسائل تربیتی و این موضوع در این حوزه بزرگترین آسیب است در صورتی که برای امور تربیتی نیازمند تغییر نگرش و حمایت همه جانبه برای انجام این فعالیت ها هستیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار