مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان گفت:

نقش مهم فرهنگیان و دانش‌آموزان در پاسداری از ارزش های انقلاب اسلامی

همدان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان روز گذشته در مراسم نمادین نواخته شدن زنگ انقلاب که در هنرستان دخترانه تهذیب همدان برگزار شد، انقلاب اسلامی را از جمله پدیده های شگفت انگیز و شگرف قرن حاضر بیان کرد که ثمره آن نابودی رژیم ستمشاهی، قطع دست اجانب در کشور و تشکیل نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

کد مطلب: ۸۹۱۱۶۲
لینک کوتاه کپی شد
نقش مهم فرهنگیان و دانش‌آموزان در پاسداری از ارزش های انقلاب اسلامی

محمد پورداود گفت: امروز به برکت پیوند عمیق رهبری و مردم در سایه اتکال به خداوند، انقلاب اسلامی پرجوش و خروش در صیروریت است و ایران اسلامی ام القرای جهان اسلام محسوب می شود.

او با اشاره به ریشه های انقلاب اسلامی، ادامه داد: نقش رهبری حضرت امام (ره)، محرم و عاشورا، نقش روحانیون و صفا و خلوص مردم از جمله عوامل پیروزی انقلاب اسلامی بوده است.

پورداود تصریح کرد: بازگشت به هویت ایرانی- اسلامی، بیداری فطرت های پاک، ایثار و فداکاری در راه خدا، گسترش شناخت از ابعاد مفاسد نظام ستمشاهی و جاذبه های دستیابی به جامعه ایده آل اسلامی، زمینه را برای حرکت انقلاب آماده کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان با تأکید بر صیانت از ارزش های انقلاب اسلامی، گفت: باید مواظب باشیم آفت هایی نظیر فرصت طلبی، گرایش به ضد ارزش ها، خستگی و تفرقه و دو دستگی ما را از آرمان های انقلاب اسلامی دور نکند.

پورداود با بیان این که نسل نوجوان، جوان و دانش آموزان لازم است بدانند انقلاب اسلامی با رنج و مشقت فراوان به دست آمده است، تصریح کرد: ما باید تلاش کنیم تمام قد پاسدار و نگاهبان این انقلاب شکوهمند باشیم.

او خاطر نشان کرد: فرهنگیان و دانش آموزان نقش مهمی در پاسداری از ارزش های انقلاب اسلامی داشته و دارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار