پلدشتی ها امسال بیش از 10 هزار جلد کتاب به امانت گرفتند

ارومیه(پانا)-مدیر کتابخانه عمومی پلدشت گفت: اعضای کتابخانه های عمومی این شهرستان 10 هزار و 600 جلد کتاب در 10 ماه امسال به امانت گرفته اند.

کد مطلب: ۸۹۱۱۶۰
لینک کوتاه کپی شد
پلدشتی ها امسال بیش از 10 هزار جلد کتاب به امانت گرفتند

طاهر زینالی با بیان اینکه بیش از 17 هزار جلد کتاب در کتابخانه عمومی پلدشت موجود است، افزود: در این مدت همچنین 258 جلد کتاب توسط خیران و کتاب دوستان به کتابخانه عمومی این شهرستان اهدا شده است.


وی از ایجاد بخش مجزا برای کودکان کتاب دوست خبر داد و اضافه کرد: بیش از 2 هزار و 224 نسخه کتاب در این بخش در دسترس مشتاقان کتاب نونهال است.


وی اضافه کرد: یکهزار و 210 نفر عضو کتابخانه‌ عمومی این شهرستان هستند که طی 10 ماه امسال 689 نفر به این تعداد اضافه شده است.


وی بیان کرد: به تمامی اعضا، کارت عضویت یکساله صادر می شود که با استفاده از این کارت می توانند در هر جای کشورمان از امکانات کتابخانه‌ها برخوردار شوند.


مدیر کتابخانه عمومی پلدشت ادامه داد: سالن مطالعه، بخش اینترنت، بخش کتاب مرجع و کودکان از قسمت های مختلف این کتابخانه است.


وی افزود: فلسفه و روانشناسی، ادیان، علوم اجتماعی، زبان، علوم خاص، علوم محض، هنرو سرگرمی، ادبیات، تاریخ و جغرافیا از جمله عناوین و موضوعات کتاب های موجود در کتابخانه های پلدشت است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار