آیین افتتاح مدرسه برکت در نوشین شهر

ارومیه (پانا)- همزمان با سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران چند پروژه آموزشی و ورزشی در نازلو افتتاح شد.

کد مطلب: ۸۹۱۱۵۲
لینک کوتاه کپی شد
آیین افتتاح مدرسه برکت در نوشین شهر

همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر چندین پروژه آموزشی و ورزشی در منطقه نازلو به بهره برداری رسید، آموزشگاه برکت و سالن ورزشی شهدای حیدرلو از مهمترین این طرح ها بود که با حضور سرپرست اداره آموزش و پرورش منطقه نازلو و سایر مسئولین این بخش افتتاح گردید.

" علی اکبر مهتدی" سرپرست اداره آموزش و پرورش منطقه نازلو در خصوص افتتاح آموزشگاه 6کلاسه برکت گفت؛ این مجموعه با هزینه ای بالغ بر 5300میلیارد ریال به بهره برداری رسید و هم اکنون پذیرای یکصد و نود دانش آموز می باشد.

مهتدی هم چنین به نیاز شدید منطقه نازلو بویژه شهر نوشین به فضاهای آموزشی جدید اشاره کرد و افزود؛ با اینکه چند پروژه آموزشی دیگر با پیشرفت فیزیکی بیش از 90درصد، در روز های آتی در منطقه افتتاح خواهند شد، مشکل اساسی آموزش و پرورش در شهر نوشین عدم توان تملک فضاهای آموزشی موجود در طرح تفصیلی شهر و تحویل این فضاها به سازمان نوسازی و خیرین جهت ساخت و ساز است.

همچنین سرپرست اداره آموزش و پرورش منطقه نازلو اعلام کرد؛ طی رایزنی هایی که اخیرا با اعضای شورای آموزش و پرورش این منطقه صورت گرفته است گام های خوبی جهت رفع این محدودیت برداشته شده است و دور نمای مطلوبی برای تامین کلاسهای درس در نازلو پیش بینی می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار