تاپایان سال 98 تمامی مناطق شهرستان تفت گازرسانی خواهد شد

تفت (پانا) - محمد محامدی به همراه صادقی مدیر شرکت گاز شهرستان تفت از پروژه گاز رسانی به روستاهای دهستان نصرآباد بازدید کرد.

کد مطلب: ۸۹۱۱۴۱
لینک کوتاه کپی شد
تاپایان سال 98 تمامی مناطق شهرستان تفت گازرسانی خواهد شد

محمد محامدی در حاشیه بازدید از پروژه گازرسانی به روستاهای دهستان نصرآباد اظهار داشت: با برنامه ریزی صورت گرفته تا پایان سال 98 تمامی مناطق شهرستان تفت از نعمت گاز طبیعی برخوردار خواهند شد.
فرماندار با حضور در روستای شمس آباد شواز ، مشکل گاز رسانی به بعضی از منازل مسکونی این روستا بررسی و تصمیمات لازم جهت رفع این مشکل اتخاذ شد.
در حاشیه این بازدید محمد محامدی اظهار داشت: یکی از دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی ایران در شهرستان تفت گازرسانی به حدود 85 درصد از روستاهای بالای 20 خانوار شهرستان است و در این راستا حدود 1312 کیلومتر شبکه گازرسانی در شهرستان انجام شده است.
فرماندار شهرستان تفت خاطر نشان کرد : در حال حاضر حدود 9700 مشترک شهری و 14500 مشترک روستایی در حال استفاده از این نعمت هستند.
محامدی در ادامه افزود: هم اکنون پروژه گازرسانی به روستاهای دهستان شیرکوه در حال انجام است و امیدواریم با پیگیری های صورت گرفته این پروژه تسریع یابد و تا پایان سال 98 عملیات گازرسانی به تمامی نقاط شهرستان صورت گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار