زنگ انقلاب در مدارس منطقه نوخندان طنین انداز شد

نوخندان (پانا)- همزمان با مدارس سراسر کشور زنگ گلبانگ انقلاب در کلیه مدارس منطقه نوخندان نواخته شد.

کد مطلب: ۸۹۱۱۲۸
لینک کوتاه کپی شد
زنگ انقلاب در مدارس منطقه نوخندان طنین انداز شد

در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب، دانش آموزان منطقه نوخندان با بر افراشتن پرچم های سه رنگ جمهوری اسلامی ایران و اجرای سرودهای انقلابی به استقبال جشن های دهه فجر رفتند و تمام مدارس منطقه شاهد شور و شعف برگزاری جشن ها و آیین های پیروزی انقلاب اسلامی است.

مراسم نواختن زنگ گلبانگ انقلاب با حضور مدیر آموزش و پرورش، بخشدار ، پرسنل نیروی انتظامی، مسوول پایگاه بسیج و همکاران و دانش آموزان دبیرستان سمانه و عصمتیه به صورت نمادین برگزار شد.

مژده درسنی، مدیر آموزش و پرورش نوخندان با تبریک ایام دهه مبارک فجرگفت: در حال حاضر حتی در دورترین نقاط روستایی دانش آموزی نیست که از مزایای تحصیل برخوردار نباشد ضمن اینکه حتی برای چند نفر محدود نیز کلاس درس دایر می شود.

وی افزود: معلمان وظیفه دارند دانش آموزان را به عنوان نسل آینده ساز جامعه با دستاوردهای انقلاب و نظام اسلامی آشنا کرده و تلاش کنند ضعف ها و تهدیدها بر آنان غلبه نکند.

وی با تاکید بر تلاش برای تقویت نقاط قوت انقلاب و کمرنگ کردن ضعف ها در ذهنیت دانش آموزان اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران در این سال ها دستاوردهای ارزشمندی در نظام تعلیم و تربیت و توسعه زیرساخت های مدارس داشته است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار