رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان البرز خبرداد؛

بهره برداری از ۴۷ پروژه عمرانی و تولیدی در دهه مبارک فجر

البرز (پانا) - سید مجید موسوی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان البرز: این سازمان به مناسبت چهلمین فجر انقلاب اسلامی برنامه های مختلفی از جمله بهره برداری از ۴۷ پروژه عمرانی و تولیدی ، شرکت در برنامه تجدید میثاق با آرمانهای امام و انقلاب، دیدار با خانواده های معظم و معزز شهدا ، شرکت در نمایشگاه توانمندیهای استان در بخش کشاورزی و ارائه عملکرد چهل ساله فعالیتها و پیشرفتهای این بخش در نمایشگاه ،برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی و چندین برنامه متنوع و متعدد را در دستور کار قرار داده است .

کد مطلب: ۸۹۱۱۲۷
لینک کوتاه کپی شد
بهره برداری از ۴۷ پروژه عمرانی و تولیدی در دهه مبارک فجر

موسوی گفت:جهت برگزاری هرچه با شکوه این سازمان با تشکیل کمیته روستایی و عشایری و برنامه ریزی مناسب و تشکیل جلسات مختلف با اعضای کمیته ها سعی نموده تا امور آنچنان که در خور و شایسته چهلمین سالگرد انقلاب شکوهمند اسلامی است برگزار گردد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان البرز اظهار داشت: بهره برداری از ۴۷ پروژه عمرانی و تولیدی در حوزه جهاد کشاورزی از جمله برنامه ها در ایام الله دهه فجرسالجاری است

وی گفت: این طرح ها با اعتباری بالغ بر ۵۸۰۸۴۴ میلیون ریال ایجاد شده که ۲۰۴۵۰۶ میلیون ریال آن از محل اعتبارات دولتی و ۳۷۶۳۳۸ میلیون ریال از محل آورده های شخصی بوده است.

موسوی ادامه داد: با بهره برداری از این طرح ها زمینه اشتغال ۸۲۳ نفر به صورت مستقیم و ۹۱۶ نفر به صورت غیر مستقیم در سطح استان البرز فراهم خواهد شد.

این مقام مسئول طرح ها را شامل ۱۸طرح در شهرستان نظرآباد، ۱۴ طرح در شهرستان ساوجبلاغ، ۵ طرح در شهرستان اشتهارد، ۴ طرح در شهرستان فردیس ، ۳ طرح در شهرستان کرج و ۳ طرح در شهرستان طالقان عنوان کرد و افزود: در زمینه آب و خاک با ۲۷ طرح ، ۱۴ طرح زراعی، باغبانی و احداث گلخانه ، ۳ طرح تولیدات دامی ، ۳ پروژه صنایع تبدیلی و تکمیلی ، ۱ طرح توسعه مکانیزاسیون در این ایام به بهره برداری می رسد.

وی اظهار داشت : در نمایشگاه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی سازمان جهاد کشاورزی با به نمایش گذاشتن عملکرد بخش کشاورزی استان در طی ۴ دهه گذشته حضوری پر رنگ خواهد داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار