استاندار ایلام:

انقلاب اسلامی در 40 سالگی به اوج پختگی و ثبات رسیده است

ایلام(پانا)- استاندار ایلام تاکید کرد: انقلاب اسلامی ملت ایران در 40 سالگی پیروزی امروز در اوج پختگی ، ثبات و بالندگی خود به سر می برد.

کد مطلب: ۸۹۱۱۱۰
لینک کوتاه کپی شد
انقلاب اسلامی در 40 سالگی به اوج پختگی و ثبات رسیده است

قاسم سلیمانی دشتکی روز شنبه در آیین نواخته شدن زنگ چهلمین بهار انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی در 40 سالگی پیروزی خود به اوج پختگی و ثبات رسیده و با پشت سر گذاشت پستی و بلندی ها امروز با قدرت در راستای شعار راهبردی نظام که همانا استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است، به پیشرفت خود ادامه می دهد.

وی افزود: انقلاب در طول این 40 سال با مشکلات فراوانی از جمله مسائل اوایل پیروزی انقلاب، جنگ هشت ساله عراق علیه ایران، تحریم ها و به تازگی نیز به راه انداختن جنگ روانی روبرو بوده اما در تمامی این برهه ها با صلابت پیروز شده است.

استاندار ایلام یادآور شد: هم اکنون نظام مقدس جمهوری اسلامی به مرحله ای رسیده که انتقاد در آن آزادانه صورت گرفته و با حفظ استقلال و آزادی خود هیچ قدرتی توان مقابله با کشورمان را ندارد.

سلیمانی دشتکی تاکید کرد: جمهوریت انقلاب به رای ملت و اسلامیت ما نیز مبارزه با بی بند و باری است و افتخار می کنیم که در برابر تهدید قدرت های بزرگ دنیا از جمله آمریکا ایستادگی و مقاومت می کنیم.

وی با بیان اینکه بنیانگذار انقلاب اسلامی خدمات ارزنده و به یاد ماندنی از خود به یادگار گذاشته، گفت: امام راحل (ره) با وجود مشکلات فراوان برای رسیدن به این پیروزی سختی های بسیاری را متحمل شدند اما در پایان با صلابت و اقتدار این تلاش ها به ثمر نشست و درخت انقلاب بارور شد.

استاندار ایلام اضافه کرد: امام خمینی (ره) زمانیکه قوانین ضد ایرانی و مردمی در مجلس ملی آن زمان به تصویب رسید تنها فرد معترض به قانون کاپیتولاسیون بود و کسی نیز یارای مقابله با وی را نداشت هرچند شروع اعتراضات به تبعید و دوری از وطن انجامید اما فعالیت های ایشان ادامه پیدا کرد.

سلیمانی دشتکی تصریح کرد: همواره باید آرمان هایی که این ملت بزرگ برای تحقق آن صدها هزار شهید و جانباز فدا کرده را مرور کرده و مد نظر داشته باشیم تا بتوانیم ضمن حفظ استقلال و جمهوریت نظام انقلاب را به مرحله ای از قدرت برسانیم که آنرا تحویل صاحب اصلی آن یعنی امام زمان (عج) بدهیم.

گفتنی است آیین نواختن زنگ چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب و آغاز دهه مبارک فجر با حضور استاندار، فرماندار، مدیر کل آموزش و پرورش استان و برخی از مدیران دستگاه های اجرایی ایلام در مدرسه دخترانه ام ابیها شهر ایلام برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار