زاهدی استاندار قزوین؛

تلاش برای خدمات رسانی به مردم موجب ناامیدی دشمنان می شود

استاندار قزوین گفت: امروز همه بدخواهان جمهوری اسلامی درصدد ناکارآمد نشان دادن نظام هستند و تلاش برای خدمات رسانی به مردم موجب ناامیدی آنها خواهد شد.

کد مطلب: ۸۹۱۱۰۵
لینک کوتاه کپی شد
تلاش برای خدمات رسانی به مردم موجب ناامیدی دشمنان می شود

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری قزوین،عبدالمحمد زاهدی بعدازظهر شنبه در حاشیه آیین آغاز عملیات اجرایی یک هزار و 247 طرح عمرانی زود بازده استان با رویکرد خدمات رسانی، محرومیت زدایی و اشتغال زایی که از طریق ویدئو کنفرانس در سپاه صاحب الامر(عج) برگزار شد، افزود: چهل سالگی انقلاب اسلامی ایران برگرفته از هم افزایی ملت و دولت و اطاعت از ولی فقیه است و بدون شک این روند در دهه های آینده نیز ادامه خواهد داشت.
وی با اشاره به دوران دفاع مقدس به عنوان یکی از طولانی ترین جنگ های اخیر جهان، تصریح کرد: پیروزی در این جنگ تنها در سایه وحدت و همدلی ملت بزرگ ایران حاصل شد.
استاندار قزوین با بیان اینکه با بهره برداری از چنین طرح هایی مردم باید اثرات و ثمرات آن را در زندگی خود لمس کنند، اظهار داشت: انجام این کار به مردم نشان می دهد که خدمتگزاران آنها تنها برای خدمت آمده اند و همین مساله باعث می شود تا آنان نیز سهمی از انجام کارها را برعهده بگیرند‌.
زاهدی یادآور شد: ملت ایران در طول 40 سال گذشته در شرایط مختلف مقابل زیاده خواهی های دشمنان مقاومت کرده و تحت هیچ شرایطی در برابر آنان سر تعظیم فرو نیاورده اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار